דו"ח: ב-75% מהארגונים ישתמשו בשנת 2013 בוועידות וידיאו

למרות שוועידות הווידיאו מעניקות יתרונות חשובים כגון חסכון בהוצאות הנסיעה, הרי שרק במחצית מבין הארגונים התקינו את הטכנולוגיה בפועל, ורק בכ-25% נוספים מתכוונים לעשות זאת בשנתיים הקרובות - כך עולה מסקר שערכה חברת CDW בו השתתפו 631 מנהלי מיחשוב ותקשורת ● "אנו עדים לצמיחה משמעותית בתחום של ועידות הווידיאו", אמר ביל קו, מנהל לפיתוח עסקי בחטיבה של CDW לפתרונות וידיאו

טכנולוגיות מתקדמות של נוכחות מרחוק, ובכלל זה תמונות באבחנה גבוהה ובגודל אמיתי, מעניקות יכולות אטרקטיביות במיוחד לשיתוף – אך המחיר שלהן גבוה והן יוצרות עומס כבד על קווי התקשורת. למרות שוועידות הווידיאו מעניקות יתרונות חשובים – הן חוסכות בהוצאות הנסיעה, מגבירות את השיתוף בין העובדים ומסייעות לפתור בעיות באופן מיידי – הרי שרק במחצית מבין הארגונים התקינו את הטכנולוגיה בפועל, ורק בכ-25% נוספים מתכוונים לעשות זאת בשנתיים הקרובות.

המחסום העיקרי, על פי דו"ח שפרסמה חברת CDW שמציעה מוצרי מיחשוב ושירותים, נעוץ בכך שחסידי ועידות הווידיאו במחלקות המיחשוב אינם מצליחים לשווק את הרעיון למקבלי ההחלטות בארגון. הם מציגים למנהלים העסקיים את הטכנולוגיה שמזכירה את סרטי מלחמת הכוכבים מבלי לגבות את המצגת בנתונים מבוססים על התמורה להשקעה, או לפחות בהצגת היתרונות המדידים של הפרויקטים.

כתוצאה מכך, על פי הדו"ח של CDW, מיישמים רק הארגונים הגדולים ביותר את הציוד המתקדם לוועידות וידיאו, בעוד שבמרבית הארגונים מרוצים מהיכולות הבסיסיות של מערכות פשוטות יותר.

"אנו עדים לצמיחה משמעותית בתחום של ועידות הווידיאו", אמר ביל קו, מנהל לפיתוח עסקי בחטיבה של CDW לפתרונות וידיאו. "כיום, כל מי שמשתמש במחשב שולחני, מחשב אישי או מכשיר אנדרואיד יכול לקחת חלק בוועידות וידיאו שמתקיימות בכל הפלטפורמות האחרות. איש אינו מנותק עוד, משום שבכל פלטפורמה יש כיום פתרונות מתאימים לוועידות וידיאו".

בסקר שערכה CDW השתתפו 631 מנהלי מיחשוב ותקשורת, והוא נערך בחודשים נובמבר ודצמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים