אפל שחררה את עדכון iOS 17.1 למכשירי ה-iPhone

הגירסה החדשה כוללת כמה תוספות ושינויים קלים ב-AirDrop, באפליקציית המוזיקה, בתפריט ההגדרות של תכונת ה-StandBy, באפליקציית התמונות ועוד

בעיות אבטחה ב-IOS 17.1.

אפל פרסמה רשמית את iOS 17.1, הגירסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה ל-iPhone שלה. התכונה החדשה הגדולה ביותר שלו היא ללא ספק היכולת להמשיך בהעברות AirDrop דרך חיבור סלולרי אם שני המכשירים המחוברים יוצאים מטווח ה-Wi-Fi לאחר תחילת תהליך השליחה. אפל הכריזה על התכונה עוד בכנס המפתחים שלה ביוני, אך היא לא הגיעה בזמן למהדורת iOS 17 הראשית בחודש שעבר.

בנוסף, העדכון כולל קומץ של שינויים ותוספות קלים אחרים. יש תכונה חדשה של מועדפים עבור אפל מיוזיק, המאפשרת להוסיף שירים, אלבומים, רשימות השמעה ואמנים לספרייה ולציין את העדפות המוזיקה לאלגוריתמי ההמלצות של האפליקציה, ותפריט ההגדרות של תכונת StandBy הותאם כדי לתת למשתמש יותר שליטה כאשר הצג של הטלפון כבה בעת שימוש במצב תצוגה חכמה.

תכונות חדשות של ארנק אפל למשתמשים בבריטניה

עוד הוסיפה אפל כמה תכונות חדשות לארנק עבור משתמשים בבריטניה, בהן האפשרות לראות את יתרת הבנק שלהם באפליקציית ארנק אפל עבור חשבונות נתמכים, הודות לשילוב עם ה-API של הבנקאות הפתוחה של המדינה. עדכון זה נועד גם לפתור את הבעיות של ה-iPhone 12 בצרפת, שם הרגולטור במדינה אסר באופן זמני על מכירת המכשיר בשל הפרת מגבלות החשיפה לקרינה.

שינויים נוספים כוללים את הזמינות המורחבת של מחוון הפנס באי הדינמי והיכולת לבחור אלבום מסוים שממנו ייבחרו התמונות ל-Photo Shuffle.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים