חבלי לידה? משתמשים מדווחים על התחממות יתר של ה-iPhone 15

משתמשים מדווחים על בעיות של התחממות יתר בזמן טעינה של מכשיר ה-iPhone 15 החדש של אפל, עד כי המכשיר "כמעט בלתי ניתן למגע" במצב של טעינה מהירה

תוחלת חיי הסוללה - הוכפלה. iPhone 15.

כמה ימים לאחר נחיתתו על המדפים של ה-iPhone 15 החדש של אפל, החלו להופיע דיווחים של משתמשים בפורומים ובאתרים טכנולוגיים שונים על בעיית התחממות יתר של המכשיר בזמן טעינה. למשל, הודעתו של המשתמש איאן זלבו ב-X, שציין, כי המכשיר שלו "כמעט בלתי ניתן למגע" במצב של טעינה מהירה.

"חשבתי שאנשים מגזימים", הוא מציין, "אבל לא, זה לא נחמד". בשרשור של הודעתו הוא הוסיף, שהמכשיר התחיל להתקרר לאחר שהגיע ל-70% טעינה, ושהמצב הגרוע ביותר היה ב-25%-60%. משתמש נוסף הגיב וציין, כי שמע כבר מחמישה אנשים על בעיית ההתחממות בטעינה, וגם בגיימינג".

עם זאת, יש גם משתמשים שדיווחו כי לא נתקלו בשום בעיה, כמו המשתמש ניק, שמספר כי קיבל יותר מ-30 שעות של חיי סוללה ב-iPhone 15 Pro Max החדש ושהמכשיר לא התחמם כלל.

באופן כללי, סמארטפונים חדשים מתחממים יותר מהרגיל במהלך ההתקנה וב-24 השעות הראשונות של השימוש, גם אלה שהם לא מתוצרת אפל. הדבר נובע כנראה כי המכשיר מאתחל את כל האפליקציות המותקנות. אבל לפי הדיווחים, בעיות החימום מופיעות מעבר ל-24 השעות הראשונות של ההפעלה.

בינתיים לא נמסרה תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים