בגרסה מתאימה, ה-GPT יכול לרוץ גם על מחשבי Windows 3.1

לא שמישהו זקוק לכך בדיוק, אבל מפתח אנונימי, שלא רצה "שה-Gateway 4DX2-66 שלי משנת 1993 יישאר מחוץ למהפכת הבינה המלאכותית", בנה את WinGPT - גרסה של ChatGPT שמיועדת למערכת ההפעלה הנוסטלגית

גם למחשבים ישנים מגיעה בינה מלאכותית, לא?

כשחלקה של Windows XP כבר עומד על כ-0.3% מכלל המחשבים המשתמשים ב-Windows כמערכת הפעלה, קצת קשה להאמין שיש מישהו שעוד משתמש באופן פעיל ב-Windows 3.1. אם מישהו כבר עושה את זה, כנראה שמדובר בסוג של שעשוע, או כדי לא לשכוח את מערכת ההפעלה המיתולוגית, שהכניסה את Windows באמת לתמונה מבחינת רוב המשתמשים.

אבל עבור מפתח אנונימי זה לא ממש מהווה תירוץ. הוא הכין גרסה של ChatGPT, שמיועדת למערכת ההפעלה הנוסטלגית בגרסת 16 ו-32 ביט.

הסיבה? "לא רציתי שה-Gateway 4DX2-66 שלי משנת 1993 יישאר מחוץ למהפכת הבינה המלאכותית, אז בניתי תוכנית סיוע עבור Windows 3.1, המבוססת על ה-API של OpenAI", הוא סיפר באתר שלו, שבו הוא מתאר בפרטי פרטים כיצד הוא כתב את היישום וכיצד השתמש במהדר שפת C וב-API הבסיסיים של Windows בקישור כמובן, לשרת של OpenAI.

אבל אפשר להירגע, מדובר בסופו של דבר בסוג של שעשוע. אחרי שהוא מתאר את היכולת של WinGPT לבצע מחקר עם שאילתות שקשורות לבישול ועד אירועים עדכניים, לקבל עצות לחיים ולספר בדיחות, וגם כדי להכין טיוטות למסמכים ושאר תוכנות עם אימון מוחלט, הוא דואג להסביר כי, " זו סאטירה. זה לא יכול לעשות אף אחד מהדברים האלה בצורה מהימנה. אל תסמכו על זה".

המתכנת הזה, שכאמור בחר להיות אנונימי, אף יצר בעבר את Windle, גרסה של Wordle עבור Windows 3.1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים