תוכן שיווקי

סלקום עסקים מציגה: פתרונות מקיפים לעסק – באוויר, ביבשה ובענן

28/07/2022 12:20
מענה לכלל הצרכים והחששות של בעלי עסקים וארגונים מכל גודל וסוג, עם מגוון רחב של פתרונות. סלקום. אילוסטרציה.

הסביבה הדיגיטלית הפכה להיות נחלתם של עסקים מכל מגזר ותעשייה, קטנים כגדולים. מחנות הבגדים שפועלת באינטרנט ועד הבנקים הוותיקים. כולם נדרשים להבין, להכיר ולהתמודד עם שורת אתגרים שלא בהכרח נדרשו אליהם בעבר: לא רק החזקת תשתיות טכנולוגיות מתקדמות שישרתו את העסק, אלא גם קיומו של כוח אדם עם מומחיות בניהול והפעלה שלהן.

לא די ברשת אבטחת מידע מהימנה, צריך גם להבטיח המשכיות עסקית במצבי חירום, ממתקפות סייבר, שיטפונות, שריפות או מלחמות. כל אלו, לצד אותם אתגרים שתמיד היו – ניהול יעיל של משאבי העסק ותכנון אסטרטגי עתידי, שיבטיח המשך צמיחה.

למעשה, כל בעל עסק או בכיר בארגון מחפש יציבות, ביטחון, גמישות ו"שקט תעשייתי", שיאפשרו לו להמשיך לפעול ולהתמקד בליבת הפעילות של הארגון.

מהפכת הענן, ששינתה את פני העולם וממשיכה להתפתח בקצב מסחרר, באה לתת מענה לכלל הצרכים והחששות של בעלי עסקים וארגונים מכל גודל וסוג, במגוון רחב של פתרונות; מחסכון בתשתיות מחשוב, דרך סטנדרט אבטחת מידע וכלה ביישומים משרדיים בסיסיים, בתוכנות ייעודיות שמאפשרות לעסקים לייעל את שירותיהם.

הענן החדש שהשיקה סלקום עסקים. Cloud Star.

הענן החדש שהשיקה סלקום עסקים. Cloud Star.

Cloud Star – המענה לכל הצרכים של הארגון

בדיוק לכל אלו בא לתת מענה Cloud Star, הענן החדש שהשיקה סלקום עסקים. ענן ציבורי גלובלי, שהוקם על ידי מומחי סלקום, בשיתוף חברת GNS, המאפשר לכל הלקוחות הארגוניים גמישות והתאמה אישית לצרכי החברה בכל רגע נתון, לצד יכולת להעניק מגוון שירותי IT בענן.

ענני המחשוב של Cloud Star ממוקמים ב-6 אתרים – בישראל, צפון אמריקה ובמזרח הרחוק – כשתשתיות הענן שנמצאות בישראל ממוקמות באתרים של החברה בחיפה ובראש העין.

לדברי אריק קלישר, מנהל מוצרי אבטחת מידע ופתרונות ענן בסלקום עסקים: "הענן הציבורי הגלובלי של סלקום עונה לצרכים של כל עסק וארגון, שמעתה יכולים ליהנות מתשתיות מחשוב ושרתים בהיקפים עצומים, באוטומציה מלאה ושליטה במשאבי המחשוב. באמצעות מודל גמיש המאפשר תשלום על פי שימוש – חודשי או שעתי – לקוחות Cloud Star מצליחים לחסוך משמעותית בהוצאות אותן שילמו עד כה, לשפר ביצועים, ולהטמיע פתרונות ענן חדשניים.

בעידן שבו יש חשיבות עצומה להגנה על המידע של הארגון, ולהקמת פתרונות להמשכיות עסקית (DR) – סלקום מספקת פתרון המבטיח מעבר מהיר ואוטומטי לאתר הגיבוי, הכולל שליטה וניהול של סלקום, הן על תשתיות התקשורת והן על מערכות התקשורת ואבטחת המידע.

אך חשוב לציין כי ענן מתקדם הוא לא חזות הכל – ועל מנת לייצר פתרונות שיאפשרו לעסק לפעול באופן יעיל, בטוח ומתקדם, הן בשגרה והן במצבי חירום, יש להבטיח מענה מקיף של 360 מעלות במגוון היבטים הקשורים לתפקוד העסק.

סלקום מספקת ללקוחות הארגוניים שורת יתרונות – החברה מציעה שירותי ענן משלימים ומעניקה אקו-סיסטם ייחודי, המכיל את כל סוגי התשתיות השונים, אינטרנט, סלולר, טלפוניה, מחשוב ואינטגרציה בחצר הלקוח בעולמות התקשורת והסייבר, לצד תשתית ענן גלובלית".

כל אלו מעניקים ללקוח העסקי, לצד היתרונות של הענן החדש, מעטפת הוליסטית של פתרונות מקצה לקצה, שראשיתם בשלב זיהוי הצורך העסקי, המשכם בבניית האפיון המותאם לארגון, וסופם בהטמעת הפתרונות ומתן תמיכה שוטפת עם אנשי מקצוע מומחים, בעלי ידע נרחב והסמכות מתקדמות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

אירועים קרובים