תוכן שיווקי

גוגל קלאוד: פתרונות בענן גם למגזרי הקמעונאות, התעשייה והפיננסים

14/06/2022 14:13

קל להבין למה חברות טכנולוגיה צריכות לעבור לתשתית מרובת עננים או להשתמש בבינה מלאכותית (AI) ובלמידת מכונה (ML) לניתוח נתונים. אחרי הכל, הסביבה העסקית שלהן היא העולם הדיגיטלי, שבו הן יכולות לנתח לעומק הרבה מאוד מידע כדי להפיק תובנות בקשר להתנהגות הלקוחות ולהניב תוצרים עסקיים.

אבל מי שחושב שהיכולת להפיק תובנות מנתונים או לקבל החלטות בזמן אמת בעזרת הענן שמורה רק לחברות טכנולוגיה – טעות בידו. גם ארגונים מסחריים מענפים אחרים, כמו קמעונאות, ושירותים פיננסיים יכולים להיעזר בה.

גם אלה הם ענפים שפניהם אל העתיד, ושבהם חברות יכולות לרתום את הענן ליצירת חוויות קניה אישיות, להתאמת האסטרטגיות בין המפעלים, לייעל שרשרת הפצה ולעריכת מחקרים כמותיים. יותר ויותר בנקים, מפעלי ייצור וענקיות מסחר פונים אל עבר הענן להפקת תובנות מנתונים, לניהול תהליכי העבודה ולאבטחת הנכסים הדיגיטליים, והשימוש במודל של תשתית כשירות (IaaS) צובר תאוצה.

הכסף מדבר

לפי אחת מההערכות, ענף השירותים הפיננסיים מהווה עד כ-25% מהכלכלה העולמית. הענף, המגלגל טריליוני דולרים, הוא המצע שעליו עושים עסקים במדינות שונות ושבעזרתו בעלי עסקים קטנים מממנים את חלומותיהם. אין עוד ענף, כנראה, שבו האמון והשקיפות כל כך חשובים.

בעזרת הכלים של גוגל קלאוד לניתוח נתונים, חברות הלוואות, חברות אשראי ובנקים יכולים לבדוק מודלים לסלי המוצרים שלהם – פונקציה בסיסית אבל חיונית – בקצב מהיר פי 15 עד 30 מאשר במערכות הישנות. ובעזרת היכולות של AI ו-ML, שחקנים מענף השירותים הפיננסיים יכולים לבדוק את ההשערות ואסטרטגיית ההשקעות שלהם כדי להפיק תובנות במהירות.

בענף השירותים הפיננסיים, שבו הרגולציה כה הדוקה, החברות יכולות להיעזר בטכנולוגיית ההצפנה של גוגל קלאוד, הטובה ביותר בתחומה, כדי להגן על הפרטים האישיים המזהים של הלקוחות ועל הנתונים שבבעלותן. למעשה, זו אותה טכנולוגיה שמגינה על הרשתות הפנימיות של גוגל.

לעשות קניות בקליק

הנה נתון שקשה לעכל: רק 9.6% מהצעירים שמשתייכים לדור ה-Z קונים ג'ינסים, טאבלטים וסקייטבורדים בחנויות פיזיות. במילים אחרות, יותר מ-90% מבני 10 עד 25 קונים מוצרים אונליין.

היכולת לחפש מוצרים ויזואלית ו"מראות מדידה חכמות" – הכל בנייד – הן כבר חלק מחוויית המשתמש בעולם המסחר האלקטרוני. במקביל, גם בחנויות הפיזיות משדרגים את חוויית השירות כדי למשוך בחזרה לקוחות.

אם אתם בעולם הקמעונאות, תוכלו להיעזר בשירותי הענן לניתוח הנתונים של המוצרים ושל שרשרת האספקה, כדי להיות ממוקדים בלקוחות ולהגדיל את ההכנסות בכל הפלטפורמות.

בעזרת הפתרונות של גוגל קלאוד תוכלו לאחד בין מסדי נתונים מבודדים כדי להקל על הקונים לחפש מוצרים בפלטפורמות השונות, ולהציג המלצות רלוונטיות המבוססות על AI ו-ML. וכמובן, חיוני לשמור על האמון של הלקוחות במותג. בדיוק מהסיבה הזו, תשתית האבטחה של גוגל קלאוד מכילה כלים ואמצעי בקרה שיעזרו לכם לזהות פישינג ואיומים על אבטחת הסייבר.

למכונות ענק דרושים נתוני עתק

כשאנחנו מדמיינים לעצמנו מפעל טיפוסי, אנחנו לא בהכרח חושבים על נפח אחסון שמאפשר ניתוח נתונים בזמן אמת, שכפול מסדי נתונים וקבלת החלטות המבוססת על נתונים, אבל האפשרויות האלה יכולות לעזור לכל חברה בענף הייצור.

איך? בעזרת ניתוח נתונים אפשר לשפר את יכולת המעקב אחרי שרשרת האספקה במפעלים תעשייתיים ובאולמות ייצור קטנים כאחד, כדי ללקט תובנות בקשר למחסורים הקיימים ולביקוש העתידי.

כיצרנים, תוכלו להיעזר בפתרונות של Cloud כדי לשמור על האבטחה לכל אורך מחזור החיים של המוצר – משלבי המחקר והפיתוח ועד להשקה. תוכלו גם להיעזר בענן כדי לפתח אפליקציות, להפוך אותן לאוטומטיות ולהתאים אותן לגודל וכך לקצר את זמני הייצור, להגדיל את התפוקה ולשפר את הקיבולת.

בנוסף, בעזרת Google Workspace – הכלי שמאפשר לצוותי IT לתת מענה מהיר וחכם יותר לעובדים – תוכלו לשפר את שיתוף הפעולה בין חלקי הארגון.

ב-23 ביוני תקיים גוגל את Cloud Forum – אירוע שבו מקבלי ההחלטות בעולם ה-IT יוכלו לשמוע על החידושים האחרונים בתחומים של עולם הענן, ניתוח נתונים, ML ו-AI, אבטחה, תשתיות ללא שרת ועוד – ולהבין איך הם יכולים להוביל לחדשנות בענפים כמו קמעונאות, שירותים פיננסיים וייצור. נשמח אם תצטרפו. להרשמה.

אירועים קרובים