אלעד מערכות מינתה שני בכירים חדשים בשתיים מחטיבותיה

גיא פישר מונה ל-CTO חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות, ושי פרדו מונה למנהל מחלקת אלעד קומרס

מימין לשמאל: גיא פישר, CTO של חטיבת הדיגיטל, אלעד מערכות; שי פרדו מונה למנהל אלעד קומרס, אלעד מערכות.

אלעד מערכות בישרה באחרונה על שני מינויים חדשים של בכירים בחברה.

גיא פישר מונה ל-CTO חטיבת הדיגיטל של אלעד. במסגרת תפקידו יוביל את הניהול הטכנולוגי, תהליכי ה-Pre-Sale ואיתור פתרונות חדשים באלעד דיגיטל.

פישר, ששימש בתפקידו הקודם כמנהל מחלקת אלעד קומרס (Elad Commerce) הצטרף לחברה לפני שלוש שנים בעקבות הרכישה של חברת Fisha, בה כיהן כמייסד ומנכ"ל. ב-אלעד קומרס הוביל פרויקטים משמעותיים כמו וואלה שופס, מכבי פארם, יוניליוור, ג'יימס ריצ'רדסון, טויס אר אס ועוד. פישר הוא בעל ניסיון של מעל 18 שנה בעולמות הדיגיטל והמסחר האלקטרוני בישראל, בתפקידים טכנולוגים וניהוליים בחטיבות עסקיות.

שי פרדו מונה למנהל אלעד קומרס, ויחליף את פישר, אשר קודם. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מחלקת הקומרס שבחטיבת הדיגיטל, המתמחה בבניית אתרי סחר בטכנולוגיות מתקדמות, כגון מג'נטו, סיילספורס ועוד. פרדו הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בניהול יחידות עסקית ודליברי של פרויקטים טכנולוגיים בעלי ערך עסקי ללקוחות.

עוזי יערי, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות: "חטיבת הדיגיטל נמצאת בצמיחה מתמדת, בייחוד לאור ההאצה הדיגיטלית שהביאה תקופת הקורונה. ניסיונם הרב של פישר ופרדו יסייע לפיתוח החטיבה וצמיחה לתחומים חדשים, אשר יתרמו לקידום חדשנות וצמיחה עסקית בקרב לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים