מה יוצג באירוע הצפוי של Nothing – החברה של מייסד וואן פלוס, קארל פיי?

לבד מהזמנה לאירוע תחת הכותרת The Truth, דואג קארל פיי לעטוף בערפל את מה שצפוי באירוע, אבל ההערכה היא שפיי יציג באירוע את הטלפון הראשון של החברה

אפופת ערפל. ההזמנה לאירוע.

הבאזז סביב Nothing, החברה שהקים מייסד וואן פלוס, קארל פיי, ממשיך להיות גבוה, והוא רק יתעצם עכשיו, לאחר שהחברה הכריזה על אירוע שייערך ב-23 במרץ. מעבר לכך שיהיה אירוע – לא ממש ברור מה יוצג בו, והבחירה של החברה בשם The Truth בוודאי לא מפזרת את הערפל.

Nothing הציבה מונה באתר שלה ומאפשרת למי שרוצה להירשם כדי לקבל תזכורת. המסר היחיד מעבר לשם האירוע הוא משפט שבו נאמר: "מה אם 2021 הייתה רק חימום?" ולצידו הסמליל של Snapdragon. המסר הזה, יחד עם שם האירוע, מופיע גם בטיזר וידיאו קצר ששחררה החברה, המוסיף נופך של דרמטיות סביב דמותו של פיי – שהוא נכון להיום אחד הדמויות הכוכבות של שוק המובייל.

ההערכה בשוק, במיוחד אחרי תערוכת MWC, היא, שפיי יציג באירוע את הטלפון הראשון של החברה. במהלך MWC הוא ערך מפגשים מאחורי דלתות סגורות עם דמויות מובילות בשוק המובייל, ובעיקר עם ראשי קוואלקום. החיבור הזה יחד עם הסמל באתר של Nothing, ותמונה שפורסמה שבה נראה פיי מציג בפני אנשי קוואלקום טלפון כלשהו, רק הוסיפו שמן למדורה.

כזכור, עד היום השיקה Nothing למעשה מוצר אחד בלבד והוא אוזניות נטולות חוטים בשם ear (1), שהדבר הכי בולט בהן הוא עיצוב זקוף וייחודי עם מחיר יחסית נוח. עם זאת, החברה כבר הודיעה שבקנה עוד מוצרים רבים, אז אולי זה יקרה כבר השנה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים