מנדיקס פותחת נציגות בישראל; מטריקס תטמיע את מוצריה

החברה פיתחה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בטכנולוגית Low-Code ● את הנציגות, שממוקמת בהרצליה, מנהל דוד שולמן ● מטריקס תבצע את רוב הפעילות של מנדיקס בישראל

דוד שולמן, מנהל פעילות מנדיקס בישראל, מזרח אירופה, מדינות חבר העמים וטורקיה.

מנדיקס, שמספקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בטכנולוגית Low-Code, מקימה בימים אלה נציגות פיזית בהרצליה. הנציגות תעסוק הן בפן העסקי והן בפן הטכני, והיא מתכוונת להתרחב בחודשים הקרובים. את הפילות הפיזית של מנדיקס בישראל מנהל דוד שולמן, שמנהל אותה גם במזרח אירופה, מדינות חבר העמים וטורקיה.

בנוסף, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תייצג את המוצרים של מנדיקס בישראל, תשווק ותמכור אותם, תטמיע ותיישם אותם, ותיתן שירותים שונים עבור לקוחות החברה.

מנדיקס הוקמה ב-2005 בהולנד וב-2018 היא נרכשה על ידי סימנס תוכנה. בשנה האחרונה היא דורגה כמובילה בתחום פיתוח אפליקציות ב-Low-Code בדירוגים של גרטנר ופורסטר. מוצריה מיועדים לחברות ולארגוני אנטרפרייז מכל המגזרים, שמעוניינים בפיתוח אפליקציה, יישום או תוכנה בצורה מהירה, נוחה ומאובטחת. מוצרי מנדיקס פועלים בקרב מעל 5,000 לקוחות ברחבי העולם, כולל בנקים, חברות לוגיסטיקה שילוח, חברות ביטוח, קמעונאות, אוניברסיטאות ועוד.

פלטפורמות Low-Code מאפשרות לחברות שונות לפתח תוכנה, יישומים ואפליקציות מבלי הצורך בכתיבת קוד בצורה ידנית. בשנים האחרונות, עם השימוש הגבוה של צרכנים באפליקציות רבות, המספקות מענה לצרכים שונים, השימוש בפלטפורמות Low-Code קיבל תאוצה משמעותית, כאשר לפי התחזית של גרטנר, עד 2024 כ-70% מהאפליקציות יפותחו כך. פלטפורמות Low-Code, דוגמת זו של מנדיקס, מקלות על תהליך הפיתוח ומאיצות אותו.

שולמן אמר כי "השוק הישראלי הוא בעל חשיבות עבור הפעילות הבינלאומית של מנדיקס. בחרנו לעבוד עם מטריקס, שתוביל את מרבית הפעילות של מנדיקס בשוק המקומי. צפויות לנו שנים ארוכות של שיתוף פעולה הדוק והישגים משמעותיים".

אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר כי "בימים אלה אנחנו מגדילים את צוות הפעילות הייחודי, המתמחה בפתרונותיה של מנדיקס בעולמות ה-Low-Code, שידאג לספק מעטפת שירותים מקצועית ורחבה עבור לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים