העדכון הקטן לדפדפן כרום שסוגר את הפער מול המתחרים

גוגל שינתה את ממשק הורדת הקבצים של הדפדפן שלה, שמקל על הנראות והשימושיות של הגלישה בדפדפן בגירסתו השולחנית

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

גוגל משנה פרט קטן בדפדפן כרום שלה, שיכול להקל על המשתמשים ולשפר את הנראות והשימושיות של הגלישה בדפדפן בגירסתו השולחנית.

השינוי הוא בממשק הורדת הקבצים של הדפדפן. נכון לעתה בכל פעם שמורידים קובץ, אם הוא הראשון בהרצה המסוימת של כרום, נפתחת שורה בקצה הדפדפן ובה תיבה ייעודית לקובץ, ועם כל קובץ נוסף נפתחת תיבה נוספת. בקצה כל תיבה יש חץ שמציג מספר אפשרויות שניתן לבצע עם הקובץ המורד.

הבעיה בשיטה הזו היא, שהשורה שנפתחת כדי להכיל את התיבות המציינות את ההורדות רחבה מאוד יחסית, כך שהיא גוזלת שטח תצוגה מהדפים שאליהם גולשים כל עוד היא פתוחה.

כעת גוגל משנה את הממשק, כך שההורדות יוצגו עם לחיצה על חץ קטן שיוצג בסמיכות לשורת הכתובת/פקודות של הדפדפן. הוא יוצג בצבע כחול כשתהיה הורדה פעילה, ולחיצה עליו תציג את כל ההורדות האחרונות שעדיין לא טופלו עם מספר אפשרויות לצידן.

גוגל לא פורצת דרך בהיבט הזה. מדובר בתכונה שפיירפוקס אימצה מזמן, וגם Edge של מיקרוסופט, שמבוסס כזכור על מנוע התצוגה כרומיום שעליו מבוסס גם כרום, משתמש בחץ דומה. גוגל במקרה הזה בסך הכל סוגרת פער.

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Mosh

    מאז שמייקרוסופט שינו את Edge אני כמעט ולא משתמש בכרום.. הוא איטי יותר, פחות יפה (לדעתי) ויש גם תכונה אחת מאוד משמעותית (בשבילי) באדג' שאין בכרום וזה מחיקה של "נתונים שמורים" במילוי האוטומטי.. בקיצור רק אדג'!

  2. איטי לי

    כרום לעולם לא יתפוס את מקומו כדפדפן ברירת המחדל אצלי כל עוד הוא גוזל כל כך הרבה זכרון

  3. נשמע פחות טוב

    אולי אני טועה אבל מה שעכשיו מראש נוח לי ומה שמתואר כאן נשמע כמו הרעה- במקום לראות מייד את כל הקבצים וללחוץ על מה שאני רוצה בכל אחד מהם אז צריכה ללחוץ על כפתור נוסף. ברור שאם יש הרבה קבצים שאני מורידה טוב שיהיה את הכפתור הזה אך כתוספת למה שקיים היום ולא כתחליף

  4. גכ

    וואו. כמעט נחיתה על הירח! מה לא עושים כדי לשים את הלוגו האטרקטיבי בראש הכתבה, אה?

  5. טל

    זה לא סגירת פער. זה יישור קו עם משהו גרוע שעשו דפדפנים אחרים. דווקא היה לי מאוד נוח השיטה הקודמת של הפס הורדות הרחב הזה. תמיד אפשר לסגור אותו אם רוצים.

  6. אחד שיודע

    מה זה הקליקבייט הזול הזה? איבדתם קורא

  7. מיק

    קשה לרשום שתיבת ההורדה נפתחת בתחתית המסך בפינה . ולמה אין תמונה להמחשה

אירועים קרובים