"האמת החברתית" – הרשת החברתית החדשה של דונאלד טראמפ

הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ הודיע הלילה רשמית על השקת רשת חברתית משלו בשם "האמת החברתית", שתחל לפעול בחודש הבא במצב בטה ולמוזמנים בלבד, וגם על תוכניתו למזג את קבוצת TMTG עם חברת ספאק כדי להיסחר בבורסה

1, 2, 3, 4 - והיינו יכולים להמשיך. דונלד טראמפ.

הכירו את הרשת החברתית החדשה ששמה TRUTH Social ("האמת החברתית") של נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, שתושק בחודש הבא במצב בטה, ורק לחברים מוזמנים, כך לפי הודעתו של טראמפ הלילה. ההשקה המסחרית מתוכננת לרבעון הראשון של 2022.

לפי ההודעה, הרשת תוקם תחת קבוצת TMTG (ר"ת Trump Media & Technology Group) שטראמפ יהיה היו"ר שלה, והיא מתכננת להתמזג בחברת הספאק Digital Acquisition Corp כדי להפוך לציבורית ולהיסחר בבורסה. "ערך העסקה הראשוני במיזוג", צוין, "יהיה 875 מיליון דולר, עם אפשרות להוספה של 825 מיליון דולר במניות נוספות, ועד ערך מצטבר של 1.7 מיליארד דולר, בתלות בביצועי המניה לאחר השלמת העסקה". בהודעה נמסר, כי TMTG מתכננת גם להשיק שירות וידיאו לפי דרישה.

"יצרתי את האמת החברתית ואת TMTG כדי לעמוד מול עריצותן של חברות הטק הגדולות", אמר טראמפ, שנחסם מטוויטר, מפייסבוק, מאינסטגרם, מיוטיוב וגם מסנאפצ'ט על רקע אירועי גבעת הקפיטול האלימים שביצעו תומכיו בינואר השנה, לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות. "אנו חיים בעולם שבו הטאליבן הוא בעל נוכחות בטוויטר, אבל נשיא אמריקני אהוב מושתק. זה בלתי מתקבל", הוסיף.

מאז שנחסם ברשתות החברתיות המובילות בתגובה להסתות שהובילו להשתלטות על הקונגרס בינואר, הצהיר טראמפ לא אחת כי יקים פלטפורמה משלו. בחודש מאי האחרון הוא השיק בלוג בשם "משולחנו של דונאלד ג'יי טראמפ", שלא זכה להצלחה, ונסגר לאחר חודש.

דרך אגב, גם עוזרו לשעבר של טראמפ, ג'ייסון מילר, השיק מוקדם יותר השנה רשת חברתית בשם Gettr, אך הבוס שלו לשעבר עדיין לא הצטרף אליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים