מג'יק ליפ גייסה עוד 500 מיליון ד' לפיתוח משקפי AR בגרסה חדשה

למרות כישלון הגירסה הראשונה של משקפי ה-AR, החברה המשיכה בפיתוח משקפי AR לשוק הצרכני תחת הנהלת המנכ"לית שהחליפה את המנכ"ל המייסד שלה

הגירסה השנייה של משקפי מג'יק ליפ. צילום: מטוויטר

מג'יק ליפ גייסה 500 מיליון דולר לפיתוח משקפי AR בגירסה 2, שיושקו בשנה הבאה.

מג'יק ליפ, שהחלה את דרכה כסטארט-אפ AR מסתורי, הצליחה לקבל מימון של כמעט שלושה מליארד דולר לפיתוח משקפי ה-AR הראשונים שלה, ושינתה את שמם מ-Magic Leap 1 ל-The Magic Leap One Creator Edition בניסיון למשוך לקוחות מקצועיים, שלא צלח במיוחד.

החברה פיטרה כ-1,000 עובדים – מחצית מכוח העבודה שלה – בשנת 2020, וגם החליפה את המייסד והמנכ"ל רוני אבוביץ במנכ"לית פגי ג'ונסון, ולפי הדיווחים תכננה לנטוש את עסקי השוק הצרכני, אך חזרה בה.


לפי החברה, הגירסה החדשה של המשקפיים תהיה הקטנה והקלה מסוגה בתעשייה שתוצע בתחום הבידור, ונועדה להגביר את אימוץ עסקי ה-AR.

לדברי מנכ"לית החברה, המימון החדש יאפשר לחברה גמישות כספית גדולה יותר ומשאבים שהיא זקוקה להם כדי להמשיך את התרחבותה בטכנולוגיית ה-AR. היא גם חשפה את הקסדה החדשה אתמול ב-CNBC.

בפוסט אחר שפרסמה ג'ונסון בטוויטר, היא סיכמה את שנתה הראשונה כמנכ"לית החברה, וציינה כי יש "ביקוש גובר ל-AR" בתעשיות שונות. היא ציטטה גם מחקר שמראה כי שוק ה-AR/VR צפוי לגדול ל-140 מיליארד דולר עד סוף 2024. היא כתבה שהחברה יצרה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם Google Cloud, PTC, NVDIA, ו-VMWare, ומנתה גם את לקוחות החברה, בהם אריקסון וחברת הביטוח Farmers Insurance, כשהאחרונה השתמשה בטכנולוגיה שלה כדי להכשיר עובדים חדשים בתקופת הקורונה.

עוד ציינה ג'ונסון, כי עסקי הליבה של החברה מתמקדים בפתרונות לארגונים גדולים, אך הוסיפה כי יש עניין גובר ביישומי הטכנולוגיה של מג'יק ליפ גם בשוק הצרכני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים