כבר לא "סוד": ההדלפות שחושפות את כל המכשירים בהשקה הבאה של סמסונג

אוון בלאס, הידוע כמדליף שמדייק בחשיפותיו, פרסם בטוויטר שרשרת ארוכה של ציוצים ותמונות של המכשירים שסמסונג תחשוף באירוע הבא שלה, שיתקיים לדבריו ב-11 באוגוסט

בסגול. ה-ה-Z Flip 3 הצפוי של סמסונג לפי ההדלפות. צילום: טוויטר

בעקבות הדלפות של אוון בלאס, ייתכן שאירוע Unpacked הבא של סמסונג כבר לא יהיה ממש "הפתעה".

בלאס, הידוע כמדליף שמדייק בחשיפותיו, פרסם בטוויטר שרשרת ארוכה של ציוצים ותמונות של המכשירים שסמסונג תחשוף באירוע הבא שלה, ובהם שני מכשירים מתקפלים, סמארטפון Galaxy S21 FE חדש, שני שעונים וגם אוזניות. מלבד השיפורים הטכנולוגיים, החידוש הבולט ביותר, לפחות מבחינת העיצוב, מתבטא בבהוספת צבעים חדשים. בנוסף, לדבריו האירוע מתוכנן לעוד חודש – ה-11 באוגוסט.

בתחום המתקפלים, סמסונג תציג את גירסה 3 של ה-Z Fold, שאולי גם יתמוך ב-S Pen שלה, ואת גירסה 3 של ה-Z Flip. בסידרת הציוצים של מוצגות תמונות של המכשירים מכל הזוויות האפשריות, כשה-Z Fold 3 מוצג בלבן, ירוק ושחור, וה-Z Flip 3 מוצג בסגול, שחור, זהב וירוק.
מכשיר ה- Galaxy S21 FE הצפוי מוצג בלבן, צהבהב-אפור, סגול ושחור. דגם זה הוא גירסת ביניים של ה-S21 ודומה בעיצובו למכשיר הדגל.


בנוסף, גם שני דגמים של שעונים נראים בציוצים שלו, האחד כנראה ה-Galaxy Watch 4 הקלאסי – בצבעי לבן, שחור ואפור, שצפוי לכלול את הפלטפורמה החדשה של גוגל וסמסונג לשעונים החכמים. השעון השני הוא כנראה ה-Active 4, שלפי השמועות יושק בגודלי 44 מ-ו-40 מ"מ, והתמונות של בלאס מציגות אותו באפור, ירוק כהה, לבן, אפרסק ושחור.

גם האוזניות הצפויות מוצגות בשלושה צבעים – אפור, סגול ולבן – ולפי השמועות יכללו ביטול רעשים אקטיבי.

בהתחשב בכך שסמסונג מקפידה לקיים את האירועים האלה לקראת עונת החגים והקניות, אבל לפני אירועי ההשקה של אפל (שבדרך כלל מתרחשים בספטמבר), הגיוני למדי שבלאס גם הפעם מדייק בתאריך הצפוי – כאמור 11 באוגוסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים