תוכן שיווקי

יותר פשוט עם אחסון מהיר, היברידי ומוכן לענן ובמחיר סביר להפתיע

IBM FlashSystem 5000 החדשה: מערכת קלה להפעלה ולהגדרה ופשוטה לרכישה

02/06/2021 12:13
יבמ

אנחנו חיים בתקופה של אי-וודאות רבה. שום עסק, קטן או גדול, אינו חסין מפני דאגות לגבי העתיד. לאור העומס העצום המוטל על מחלקות המחשוב הארגונית, כל דבר שיכול לפשט את עבודתן, או לסייע לעסק לשמור על חוסן וגמישות, להסתגל ולחדש תוך ניצול כל שקל שהושקע, הוא יתרון עצום לכל ארגון.

עם IBM FlashSystem 5000 חברות יכולות כעת לקבל מערכת חסכונית בעלת יכולות ארגוניות. מדובר במערך אחסון קל להגדרה, לניטור, תמיכה, אבטחה, חיבור לענן, הרחבה, ריבוד, תזמור, הרכשה וכל פעולה אחרת שתרצו לעשות.

להשיג יותר עם משאבים פחותים

יבמ (IBM) יודעת שכיום, המגבלות התקציביות חמורות מתמיד. זו הסיבה שבחברה מציעים מגוון מערכות אחסון המספקות חדשנות, אמינות, וחסכוניות. דגמי IBM FlashSystem 5000 נועדו לעומסי העבודה התובעניים ביותר, לרבות אנליטיקה מתקדמת ובינה מלאכותית – המציעות יכולות ארגוניות בתמחור של מערכת ברמת כניסה.

המערכת מסייעת לארגון לאסוף, לאבטח, להגן ולנהל נתונים, מבלי לחסל את חשבון הבנק. התמחור הנוח מאפשר גם להקדיש יותר משאבים לניתוח נתונים שימצו את הפוטנציאל מתובנות המקדמות את העסק.

ואם כבר מדברים על לעשות יותר עם משאבים פחותים, שום מערכת לא מסוגלת להביס את ה-IBM FlashSystem 5200 החדשה: היא תופסת 50% פחות שטח, ומגיעה עם שלושה מודולי NVMe FlashCore Modules, המספקים את אותם ביצועים כמו 24 SSDs – והיא אפילו יותר זולה מהדור הקודם שלה!

עקבות קטנים, השפעה עצומה

כשרוצים לטייב את תשתית המחשוב מבלי להתפשר על ביצועים, איכות או אבטחה, מערכת IBM FlashSystem 5200 החדשה היא כנראה הבחירה האידיאלית: זוהי מערכת אחסון MVMe הקומפקטית, החזקה והמקיפה ביותר ש-יבמ השיקה. היא מתחילה בקטן, עם קיבולת של 38 טרה בייט בלבד, מסוגלת לצמוח  לקיבולת של עד 1.7PB, ומגיעה בממדי 1U קטנים, המאפשרים את התקנתה בסביבות קטנות.

ולמרות שגודלה פחות ממחצית הגודל של מערכות אחסון מסורתיות, ה-IBM FlashSystem 5200 מציעה קלט/פלט מרבי הגדול ב-66%, בהשוואה לקודמתה, והספק מהיר ב-40% של 21GB/s, המסייע לארגון לחסוך גם בהוצאות הוניות וגם בתפעול השוטף.

ליהנות מהיתרונות של פלטפורמה גמישה, היברידית ומוכנה לענן

מגוון דגמי IBM FlashSystem 5000 מתמקד בפשטות ובאחסון הנכון לעומסי עבודה שונים. אתם יכולים לפרוס קיבולת אחסון המותאמת לעומסי העבודה הנוכחיים, ואז להרחיב אותה ולהרחיב אותה שנית, ללא מורכבות מיותרות, בין אם ההתקנה מתבצעת באתר או כחלק מסביבת ענן היברידית. כל קו אחסון הפלאש שלנו מגיע עם קונטיינר משולב ועם תמיכה בענן היברידי.

תוכנת IBM Spectrum Virtualize המובנית במערכת, מאפשרת להזיז נתונים בין מערכות הטרוגניות, באמצעות פורטל יחיד לניהול והעתקה. בכך, היא מספקת פורטל ניהול יחיד גם לנוף אחסון מגוון ביותר. בדרך זאת, אתם מפיקים ערך גבוה יותר מהשקעות קיימות באחסון, ושומרים על עלות כוללת נמוכה. התוכנה גם משלימה טכנולוגיות וירטואליזציה של שרתים כגון IBM PowerVM, Microsoft Hyper-V, VMware vSphere, קוברנטים ו-Docker, המסייעות בהאצת הניפוק של סביבות קונטיינר חדשות.

שלוות נפש שלא דמיינתם

ה-IBM FlashSystem 5000 מספקת גמישות תפעולית מצוינת עם זמינות גבוהה, ופונקציות מובנות המגינות מפני אסונות, עם תמיכה בפיילאובר אוטומטי, במקרה של תקרית באתר.

וכדי להתכונן מפני מתקפות סייבר, המערכות מצפינות נתונים במנוחה, ומאפשרת air-gapping מכונני ענן או סרטים המחוברים ברשת, בכדי להבטיח שהנתונים הרגישים ביותר מוגנים סביב השעון.

הצעד הבא

עם IBM FlashSystem 5000 ניתן ליהנות מכל העולמות: חסכוניות, ביצועים, בקרה ואבטחה, בדגם המותקן באתר עם הגמישות והמהירות של הענן.

קל מאוד לרכוש את המערכת, הזמינה כעת ב-17 מדינות באזור EMEA: בלגיה, הולנד, צ'כיה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ, איטליה ,צרפת, דנמרק, פינלנד, נורבגיה, שבדיה, ספרד, בריטניה , אירלנד , מצרים  ודרום אפריקה.

באמצעות IBM Storage Digital Platform אפשר להתחיל לעבוד מיד: פשוט בקרו בפלטפורמה ב-ibm.biz/flashoffer, כדי לבחון את הפרטים ותמחור המוצרים; בחרו בדגם ובקונפיגורציה המתאימה לכם, ומומחה של יבמ יחזור אליכם, ללא התחייבות מצדכם, לרכישה. ביבמ מציעים תכניות תשלומים רבות, לרבות תשלום חודשי המבוסס על השימוש בפועל.

אם החלטתם על רכישת IBM Storage Digital Platform – ניתן לנצל מבצעים מיוחדים עד סוף יוני 2021 (בכפוף לתקנון). אם קיבלתם הצעה נמוכה יותר למערכת דומה לאחד ממוצרי IBM FlashSystem 5000, החברה מתחייבת להציע את אותו מחיר בקונפיגורציה המקבילה של IBM FlashSystem 5000 configuration. רק לרוכשים ב-IBM Storage Platform – ניתן לבחור באופציית the Price Match, לפרטים מלאים.

אם כבר יש לכם מערכת אחסון שאינה של יבמ, הקליקו על A Better Way To Grow, ובצעו וירטואליזציה של נכסי ה-non-IBM שלכם למשך שלוש שנים ללא עלות נוספת (בכפוף לתקנון).

אחסון נתונים לא חייב להיות בעיה. הוא יכול להיות פתרון ומפתח להצלחה עתידית. הוא יכול לעזור לארגון להפיק את המירב מהנתונים ולהשיג את היתרון התחרותי הדרוש לעסק כדי לשגשג.

אירועים קרובים