בא לבקר במאורת הנמר: אריאל סלפטר, מיקרוסופט ישראל

22/04/2021 14:56
מבקר במאורת הנמר: אריאל סלפטר, חבר הנהלה וסמנכ"ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל. צילום: פלי הנמר

למרות היכרותי ארוכת השנים עם אריאל סלפטר, זו הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים מאז מינויו לחבר הנהלה וסמנכ"ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל, לפני כשנה וחצי. בביקורו במאורת הנמר העלינו זיכרונות על פגישותינו הקודמות בעת שימש כמנהל אזור בחברת המחקר והייעוץ גרטנר, כמנכ"ל חברת התוכנה מיקרופוקוס בישראל וכחבר הנהלה וכסמנכ"ל חטיבת התוכנה של HPE בישראל.

סלפטר סיפר לי על פעילותו כסמנכ"ל החטיבה המסחרית ועל המיקוד הרב של החברה בצרכים השונים של המגזרים. לדוגמה, תהליכי הדיגיטליזציה שעובר ענף הבנקאות והפיננסים בישראל. לדבריו הערך העסקי הטמון במידע בארגונים מהווה נכס עסקי משמעותי, שיהווה מנוע הצמיחה המרכזי של חברות הפיננסים, באמצעות המידע שיש להם על הלקוח, התובנות והאופן שבו הארגון ממנף את המידע הזה לכדי פעילות עסקית. כמו בתחומים נוספים, גם המוסדות הפיננסיים עוברים כעת לטכנולוגיות ענן, והוא זה שמאפשר להם לבצע מהלכים אדירים.

סלפטר הדגיש, כי המחויבות של מיקרוסופט ללקוחות שלה היא לסייע להם לבצע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחים, על ידי למידה של הצרכים האמיתיים שלהם, סקירת המהלכים שהצליחו או נכשלו של ארגונים דומים בקטגוריה, חידוד הערכים שהם יקבלו בתהליך הדיגיטלי. למעשה, מיקרוסופט שותפה להצלחה העסקית של לקוחותיה בכל השלבים – מהכשרת הצוותים לתשתיות החדשות, וכלה בבחינה של התהליכים הארגוניים והתייעלות פיננסית, יחד עם שיפור רווחיות – תוך התאמה של התרבות הארגונית, כדי לייצר ערכים טכנולוגיים ועסקיים.

סלפטר מאמין, שהתקופה הנוכחית מרגשת מאוד, שכן "עם הגעתו הקרבה של הדטה סנטר לישראל, אנו רואים חדשנות ארגונית יוצאת דופן, חשיבה מקורית ושיתופי פעולה מיוחדים באקוסיסטם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים