הכירו את הסמארטפון בעל הסוללה שמחזיקה 27 ימים

Doogee S86 הוא מכשיר מוקשח במיוחד, שמתאים לטיילים מכל הסוגים ולמי שעובדים בתנאי סביבה קיצוניים, הנושא סוללה מפלצתית של 8,500 מילי-אמפר לשעה וכולל הגנות נגד מים, אבק, זעזועים, מזג אוויר קיצוני, נפילות – וכל הנסים והנפלאות שעלולים לקרות כשמסתובבים עם סמארטפון בטרק קשוח במיוחד, למשל

קשוח במיוחד. Doogee S86. צילום: Doogee

יצרנית הסמאטפונים המוקשחים Doogee מהונג קונג, שבבעלות התאגיד הסיני KVD International Group, השיקה את מכשיר S86, הנושא סוללה בקיבולת של 8,500 מילי-אמפר לשעה, שלדבריה יכול להישאר במצב של המתנה במשך 27 ימים, מאפשר 39 שעות של שיחות, ובשימוש רגיל יחזיק מעמד עד ארבעה ימים.

מעבר לסוללה המפלצתית – המכשיר, כמובן, יכול לשרוד בתנאים קשים, והוא עמיד בפני נפילה, חול, אבק, מים – עד לעומק של 1.5 מטרים ל-30 דקות, זעזועים ותנאי מזג אוויר קיצוניים – כל ההגנות ש-Doogee משלבת במוצריה.

ל-S86 מסך HD בגודל 6.1 אינץ', המותאם למגע עם כפפות או במצב רטוב, ורמקולים 2 ואט עוצמתיים במיוחד, המסוגלים להפיק צלילים בעוצמה של 100 דציבלים.

מתחת למכסה נושא המכשיר מעבד P-60 בעל שמונה ליבות של הליו (Helio) במהירות 2.0 גיגה-הרץ, והוא כולל 6 גיגה-בייט של זיכרון RAM ו-128 גיגה-בייט לאחסון, הניתן להרחבה עם כרטיס זיכרון, ותומך בשני כרטיסי SIM. מערך הצילום האחורי שלו נושא ארבעה חיישנים נתמכי AI: חיישן של 16 מגה-פיקסל, חיישן של 8 מגה-פיקסל ושני חיישנים של 2 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה שלו היא Abdroid 10.

היבואנית לישראל של מכשירי Doogee היא חברת סופטיט, אך המכשיר החדש עדיין אינו מופיע באתר שלה. בעלי אקספרס הוא נמכר תמורת 300 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים