תוכן שיווקי
בעקבות כנס הלקוחות השנתי של קומוולט

שומרה משדרגת את מערך ניהול הנתונים שלה בפתרון קומוולט באמצעות ווי אנקור

03/02/2021 12:28
עופר חן, סמנכ"ל מערכות מידע, שומרה חברה לביטוח. צילום: שומרה

שומרה חברה לביטוח בחרה בפתרון Commvault Complete Backup & Recovery לניהול, גיבוי והגנת נתונים. את ההטמעה ביצעה בהצלחה חברת ווי אנקור (We Ankor) מקבוצת חילן, שותף Market Builder של חברת קומוולט (Commvault). הפתרון החדש יסייע לשומרה לשפר את ההמשכיות העסקית שלה ואת יכולת ההתאוששות מאסון.

במרוצת השנים חברת הביטוח עברה התפתחות משמעותית וניכרת בתשתיות ה-IT ועימה מידע רב שהצטבר, מדיניות מחמירה וצריכת משאבים ממקורות שונים. העבודה בסביבה מבוזרת והטרוגנית, תחת פיקוח מחמיר, הציבה את החברה בפני אתגר ניהול תשתיות מורכב מאוד. שומרה בחנה במשך תקופה ארוכה פתרון שייתן מענה אחיד, כולל וארוך טווח לזמינות גבוהה של המידע ולגיבוי ושחזור מהירים עבור פלטפורמות שונות – סביבת השרתים, מחשב מרכזי ומחשוב ענן. הפתרון נדרש לספק גם גמישות תפעולית, פשטות ניהול ומענה לדרישות מאתגרות וייחודיות לחברת הביטוח שומרה בהווה ובעתיד.

הפתרון החדש מבית קומוולט, אשר הוטמע על ידי חברת ווי אנקור מקבוצת חילן, חברת האינטגרציה המובילה והמתמחה בעולמות התשתיות, ענן ואבטחת מידע, מסייע לחברה לצמצם משמעותית את חלון הגיבוי, מבטיח התאוששות עסקית על ידי שיפור אמינות הגיבויים, פישוט תהליכי תפעול עבור התאוששות מאסון, תמיכה בהגירה חלקה לסביבת ה-DR, וכמו כן מספק גיבוי  ל-Microsoft Office 365.

עופר חן, סמנכ"ל מערכות מידע בשומרה, ציין, כי "העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים מביא עימו שירותים מתקדמים לסוכנים ולמבוטחים, המבוססים על שימוש בכמויות גדולות של נתונים. מערכות הגיבוי הישנות, אשר היו רלוונטיות לפני כמה שנים, כבר אינן נותנות מענה מספק כאשר מדובר בהיקף מידע כה גדול. מכאן נולד הצורך בהחלפת מערכת הגיבוי הקודמת ובאיתור מערכת אחרת – מתקדמת, יעילה ואמינה, אשר תוכל לטפל בכמויות גדולות של מידע, בסביבות עבודה מגוונות ובזמני ביצוע טובים. גורם חשוב לא פחות הוא הימצאותו של ספק מקומי, אשר יוכל לתמוך במערכת שתיבחר במקצועיות וברמת שירות גבוהה. לשמחתנו, הבחירה במערכת קומוולט ובחברת ווי אנקור ליישום ותמיכה במערכת בהחלט עונה על הדרישות".

לדברי יוני עזרא, מנהל לקוחות בווי אנקור: "זה קרוב לעשור שאנו מלווים את חברת הביטוח שומרה במתן ייעוץ ומענה לאתגרי ה-IT. חברת ווי אנקור נבחרה ליישם את הפתרון המתבסס על פלטפורמת קומוולט לאחר שנבחן והוכח ככזה המספק מענה לכל הצרכים. הבחירה בקומוולט אפשרה מתן מענה אפקטיבי לצורכי החברה ותרמה לשביעות רצון הלקוח. אנו רואים בחברת שומרה ואנשיה שותף אסטרטגי לדרך וגאים להמשיך ללוות אותה".

לדברי איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט: "שומרה חברה לביטוח חיפשה פתרון עבור שדרוג תשתיות ניהול המידע הארגוני. עם השנים הסביבה גדלה ונולדו צרכים נוספים, שדרשו מענה טכנולוגי מתקדם כגון DR, Office365 וגיבוי יעיל של סביבות וירטואליות ואפליקטיביות. קומוולט אפשרה את המודרניזציה של תשתיות הגיבוי והמשכיות עסקית בעזרת פלטפורמה ייחודית ורחבה, שנותנת מענה לכלל הסביבות באתר המקומי או בענן. היכולת של קומוולט לנהל את המידע מקצה לקצה ולהבטיח עמידה ב-RPO/RTO הארגוני מסייעת לשומרה לקחת את הטכנולוגיה צעד אחד קדימה. אנו מודים לחברת ווי אנקור על הטמעת הפתרון ויישומו באופן המקצועי ביותר, תוך מתן שירות וליווי אישי לפרויקט – שירות המאפיין את החברה".

אירועים קרובים