תוכן שיווקי
בעקבות כנס KMDM

אלה הטכנולוגיות שמאחורי הסורק המשרדי

יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה באפסון ישראל, מספר על הטכנולוגיות שמאפשרות לתפעל חלק נכבד מהפעילות המשרדית העסקית

20/01/2021 14:07
צילום: אפסון

אפסון (Epson), כחברת הדמיה גלובלית, נמצאת בחזית הפיתוח הטכנולוגי. רואים את החדשנות במדפסות של החברה ובמגוון הסורקים העסקיים. מה הולך שם, בקרביים של הסורקים שלכם?

"נכון. יש לנו בהחלט כמה טכנולוגיות ייחודיות בתחומי הסריקה, שמאפשרות לנו לבצע דיגיטציה מהירה של מסמכים – מה שמוריד את מספר התקלות למינימום ומאפשר גישה למערכת. אחת הטכנולוגיות החדשות היא Document Capture Pro – תוכנה חדשנית לניהול, שמאפשרת לסרוק ולאגד מסמכים, לשמור אותם על מחשב, לערוך אותם ולשפרם, ולהעלותם לשירותי הענן, או לשלוח אותם במייל. בין הדרכים הפשוטות לבניית כישורי ניהול תיקיות וקבצים ניתן למנות את הסריקה הבסיסית, יצירת קבצי PDF ברי חיפוש, סריקות ישירות למייל, שרתי FTP או, כמובן, מדפסות של אפסון, סריקות למגוון אתרים שיתופיים, דוגמת Sharepoint ו-Evernote, סריקה בנגיעה אחת, מעבר מסוגי מסמכים שונים, בחירת אזורים מסוימים בסריקות וכדומה.

צילום: אפסון

צילום: אפסון

טכנולוגיה שנייה, שאנחנו מאוד גאים בה היא Easy Photo Fix. מדובר ביתרון אדיר עבור כל מי שנזקק אי פעם לסריקה של צילום ישן שדהה עם השנים. הפתרון מאפשר שחזור צבע בלחיצת מקש אחת. התכונה, שנמצאת בדגמים נבחרים, כמו גם בקו ה-All in one שלנו, מאפשרת למעשה להחיות ולחדש צבעים שדהו, ולהביאם למצב כמעט חדש.

עוד טכנולוגיה קשורה דווקא בצד החומרה: טכנולוגיית CCD (ר"ת Charge Coupled Device). הסורקים של אפסון משתמשים ביכולות הרגישות לאור של שבבי CCD כדי ללכוד את המידע הטמון באור ולהמיר אותו לקובץ דיגיטלי. הטכנולוגיה משפרת איכויות תמונות נסרקות, מגדילה את טווח הרגישות ומפחיתה רעשי רקע בתמונות. כמו כן, ניתן באמצעותה קבלת עומק שדה מרשים יותר, מהירות גבוהה יותר בסריקה ודיוק רב יותר בצבעים הנסרקים. על פי רוב, הסורקים של אפסון משתמשים בחיישן שמכיל שתי שורות של CCD, שנוטות מעט האחת כלפי השנייה.

יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה באפסון ישראל. צילום: יח"צ

יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה באפסון ישראל. צילום: יח"צ

טכנולוגיה חדשה אחרת שעושה את דרכה בימים אלה לסורקי אפסון היא ReadyScan LED, כשהמשמעות היא שמנורת הפלואורסנט המבוססת על קתודה קרה מוחלפת במנורת לד. אחד היתרונות הטמונים בכך הוא צמצום זמן ההמתנה לפני שהסורק מתחיל לסרוק – מה שמביא לחסכון משמעותי בזמן. יתרון נוסף הוא השפעה על חשבון החשמל החודשי, משום שהטכנולוגיה מביאה לצריכת חשמל מופחתת. פחות חום שנדרש לסריקה משמעותו פחות צריכת חשמל. על פי נתוני הבסיס, יש חסכון של 20% לעומת טכנולוגיות מסורתיות יותר בזמן שימוש, כאשר בזמן מנוחה החיסכון קופץ ל-44%.

אחד היתרונות, שרבים לא חושבים עליו בעת רכישת סורק, טמון בתוכנות שמגיעות עימו. אפסון מספקת חבילה עשירה בתכונות שכחלק מיכולות המשתמש יכול גם לנהל עבודות, משתמשים ומכשירים, לטובת קבלת זרימת עבודה יעילה. אם עבודות מוגדרות מראש במכשיר או בתחנת העבודה, המשתמשים נהנים מחוויית סריקה קלה, שמניבה פרודוקטיביות מרבית. תוכנת Epson Scan מאפשרת ייצור מסמכי PDF הניתנים לחיפוש, השמטת צבעים מתקדמת ותיקון הטיה אוטומטי. תוכנת Document Capture Pro של אפסון כוללת יצירת פרופיל עבודה המאפשר למשתמשים לסרוק, לשמור ולשתף מידע בקלות ברחבי העסק.

צילום: אפסון

צילום: אפסון

חבילת התוכנות של אפסון כוללת גם פתרונות מובנים לסריקת ברקוד וסריקת OCR. תכונות מתקדמות דוגמת מתן שמות למסמכים, הפרדה וניתוב הופכות את תהליך הסריקה לקל ולהגיוני. ניתן גם לשמור ולשלוח קבצים בפורמטים דוגמת TIFF ,JPEG ,PDF ואחרים, וכרטיס רשת אופציונלי מאפשר לשתף את הסורק בין משתמשים ומחלקות".

אירועים קרובים