למה מתכוונת מיקרוסופט בביטוי "Windows חוזרת"?

במשך שנים מיקרוסופט מבטיחה שיפוץ חזותי למערכת ההפעלה שלה, וכעת השמועות הן כי היא מתכננת שינויים גדולים בממשק המשתמש, שיוצגו בהמשך השנה, בייחוד לאור הקפיצה הגדולה בשימוש ב-Windows בעקבות המגיפה

האייקונים החדשים שמיקרוסופט השיקה השנה. צילוום: מיקרוסופט

מיקרוספוט (Microsoft) מתכננת שינוי חזותי סוחף למערכת Windows שלה, שהמוטו שלו הוא: "Windows חוזרת". בתיאור משרה שפרסמה החברה למשרת הנדסת תוכנה שהיא מחפשת לצוות חוויית משתמש לליבת Windows היא כתבה: "בצוות זה, תעבוד עם הפלטפורמה המרכזית שלנו, עם Surface ועם שותפי OEM כדי לתכנן ולספק השבת נעורים חזותית סוחפת של חוויות Windows כדי לאותת ללקוחותינו ש-Windows חוזרת, ולהבטיח ש-Windows תיחשב לחוויית מערכת ההפעלה הטובה ביותר ללקוחות".

לאחר שבסוף השבוע גילו כמה מעריצי Windows את המשרה הפנויה – הסירה החברה את המשפט "השבת נעורים חזותית סוחפת", אבל לפי הערכות – הכוונה ברורה: במשך שנים מיקרוסופט מבטיחה שיפוץ חזותי למערכת ההפעלה שלה, וכעת השמועות הן כי היא מתכננת שינויים גדולים בממשק המשתמש, שיוצגו בהמשך השנה.

לפי הדיווחים, מיקרוסופט מתכננת שינויים גדולים בתפריט Start, במנהל הקבצים (File Explorer) ולשלב יישומים ב-Windows 10 בצורה חדשנית, כדי להפוך את ממשק המשתמש עקבי. כמה מן השינויים יכללו גם עדכונים לפסי הגלילה, לכפתורים ולפקדים במערכת ההפעלה וביישומים המופעלים בה.

לפי הדיווחים, החברה גם עובדת על שיפור חוויית המשתמש במצב טאבלט, בייחוד התפקוד של קו מוצרי ה-Surface שלה במעבר בין מצבי עבודה עכבר/משטח עקיבה/מסך מגע.

בחודש מרס האחרון הודיעה מיקרוסופט כי חצתה את קו מיליארד המשתמשים ב-Windows ברחבי העולם. החברה חגגה את נקודת הציון בסרטון שפורסם באינסטגרם על ידי פאנוס פאניי, מנהל Windows והתקנים בחברה, שבו מוצגים רמזים לתכונות חדשות ושינויים במערכת ההפעלה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Panos Panay (@panospanay)

בשנים האחרונות מיקרוסופט מצהירה ואף עובדת על שיפור חוויית המשתמש של מערכת ההפעלה, וסביר כי השינויים האלה ישולבו בגירסת Windows 10X, בייחוד לאור הקפיצה הגדולה בשימוש ב-Windows בעקבות המגיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים