תוכן שיווקי

אינסנטיבס סולושנס מנהלת תמריצי עובדים בענפי הקמעונאות, המזון וההפצה

22/12/2020 14:13
פתרון לניהול תמריצים - גם לעובדים בסופרמרקטים. צילום אילוסטרציה: BigStock

אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), החברה המובילה בישראל בפיתוח ויישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, שירות וערוצי הפצה, חושפת פתרון ייעודי לניהול תמריצים של עובדי רשתות קמעונאות, רשתות מזון, יצרנים של מותגי מזון וחברות שילוח והפצה. הפתרון הייעודי פותח במשך כמה שנים וכבר זכה להתקנות בחברות גדולות, בהן DHL, צים, שטראוס, תנובה, נסטלה-אסם וקוקה קולה. המערכת מוצעת כשירות ענן או להתקנה באתרי הלקוחות.

רשתות הקמעונאות, יצרני המזון וחברות השילוח וההפצה מיישמים בשנים האחרונות שיטות ידניות של מדידת ביצועים ותגמול עובדיהן בכל תחומי הפעילות. בענף המזון, למשל, מדובר בפועלי.ות ייצור, מחסנאים.ות, נהגים.ות, קופאים.ות, סדרנים.יות, מלקטים.ות, קצבים.ות, עובדי.ות המעדנייה ועוד. השיטות הידניות לתכנון ולניהול תמריצים (באמצעות גיליונות אקסל) כרוכות בעבודה רבה, הן לא מדויקות וקשה להטמיע בהן שינויים. הפתרון של אינסנטיבס סולושנס לרשתות ולמפעלי מזון מציע, בראשונה, אוטומציה מלאה של תכנון התמריצים וחישובם, הגדרת היעדים, מעקב אחר הביצועים, ניהול תהליך האישורים והעברה למערכת השכר. המערכת מאפשרת ניהול תחרותיות בין העובדים בכלים שונים, וכן הגדרת קמפיינים ומבצעים לתגבור הביצועים והמכירות.

סטטוס ביצועים ותגמולים לעובדים על מסך הסמארטפון

הפתרון מאפשר לכל עובד ועובדת לראות במסך הסמארטפון את סטטוס הביצועים שלהם, את התגמולים הצפויים ואופן חישובם, באיזו מידה הם קרובים להשגת היעדים שהוגדרו להם ומה מצבם יחסית לעמיתים לעבודה בקבוצה הרלוונטית. המנהלים יכולים להפעיל כלי ניתוח מורחבים ודו"חות, שמציגים בפניהם תמונת מקרו של הביצועים והתמריצים, להבין מגמות וכן לבצע סימולציות שונות, המעידות על הישגים או אי עמידה ביעדים ברמה ארצית, במפעל ייצור מסוים, בסניף מסוים של הרשת, בקבוצת עובדים ספציפית או בכל חתך אחר.

המערכת תומכת ביישום ובהטמעה של שינויים תכופים, שנדרשים כל העת בשוק המזון הדינמי, לרבות הגדרת היעדים, שיעורי התמריצים, כניסת מוצרים חדשים לרשתות, התאמות לדרישות של הלקוחות ולתנאי הקורונה, ועוד. יישום השינויים מתבצע אוטומטית ובזמן אמת ברחבי המערכת לכל קבוצת עובדים, בהתאם למאפייניה המיוחדים.

ניתן לקשר את המערכת בקלות למערכות ארגוניות מסוגים שונים, לרבות ERP ,CRM ,POS ומערכות לניהול משאבי אנוש. עובדים ומנהלים יכולים לעקוב אחר הביצועים במערכות הללו ונתוני הביצועים מועברים, כאמור, אוטומטית למערכת השכר.

דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות, שיווק ולקוחות באינסנטיבס סולושנס. צילום: אסנת קרסננסקי

דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות, שיווק ולקוחות באינסנטיבס סולושנס. צילום: אסנת קרסננסקי

"מדידת ביצועים בצורה מדויקת"

דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות, שיווק ולקוחות באינסנטיבס סולושנס, אמרה כי "קמעונאים ויצרני מזון מתמודדים כל העת עם תחרות מחריפה, ובימים אלה גם עם קשיים תפעוליים רבים, הנובעים מהתנאים המיוחדים שיוצרת הקורונה. מדידת ביצועים ומתן תמלוגים הם מרכיב חיוני בהגברת המוטיבציה של עובדים בכל תחומי הפעילות של יצרני וקמעונאי המזון. האוטומציה שאנחנו מציעים מאפשרת לעשות זאת בצורה מדויקת ומהירה וגמישה לכל יישום. מערכות ידניות למדידת ביצועים ומתן תמריצים הן לא יעילות ולא מדויקות, ופוגעות הן בחברות והן בעובדיהן. העתיד טמון באוטומציה של תחום המזון, שצפויה להיות מרכיב מרכזי בתחום, כשם שהצליחה בענפים אחרים – ההיי-טק, חברות הביטוח ועוד".

אינסנטיבס סולושנס היא חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחומי הגברת המכירות, שיפור הביצועים וחישובי העמלות, הפרמיות, הבונוסים ושכר העידוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, Joopy, מאפשר הגברת ביצועים, מתן כלים אפקטיביים לעובדים ולמנהלים על מנת להגדיר ולנהל את המודלים לחישובי העמלות, ואפשרות לצפות בחישובים באופן שוטף. הפתרון מבצע ניתוח מעמיק של ביצועי העובדים ותשלומי העמלות. באמצעות תהליך זה יכולה הנהלת החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי הביצועים והתשלומים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. Joopy זמין ללקוחות בענן ויכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות.

לחברה בסיס לקוחות רחב, ועל לקוחותיה נמנות חברות כמו אמדוקס, DHL, חברת החשמל, נסטלה-אסם, קוקה קולה, טבע, שטראוס, סלקום, כלל חברה לביטוח ופסגות.

אירועים קרובים