מלם תים רכשה את ראשים – תכנון וביצוע מערכות מידע – במיליוני שקלים

ראשים עוסקת במתן פתרונות מחשוב בתחום המינהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה וניהול הדרכה וכשירויות בארגונים ● היקף הרכישה לא נמסר, אך הוא מוערך במיליוני שקלים

אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף, מלם-תים

קבוצת מלם תים רכשה את ראשים – תכנון וביצוע מערכות מידע, העוסקת במתן פתרונות מחשוב בתחום המינהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה וניהול הדרכה וכשירויות בארגונים. היקף הרכישה לא נמסר, אך הוא מוערך במיליוני שקלים.

ראשים הוקמה בשנת 1998 והיא מספקת פתרונות, המאפשרים לנהל בצורה יעילה ומתקדמת כל ארגון העוסק בהשכלה או בהדרכה. כיום משתמשים במערכת יותר מ-200,000 סטודנטים, עובדים, מרצים,  מדריכים, עובדי מינהל והנהלה. עם לקוחות החברה נמנים גופי האקדמיה המובילים בישראל, בהם אוניברסיטת אריאל, מכללת אורנים, מכללת אל קאסמי, סמינר הקיבוצים, מכללת דוד ילין, מכללת סמי שמעון בנגב, מכללת תל חי, מכללת ספיר, אשקלון, בית ברל, אחווה, לוינסקי, מכון טכנולוגי חולון (HIT), מכללת סכנין ועשרות מכללות נוספות.

הפתרון של ראשים מיושם גם בגופי ההדרכה הגדולים של המכללה הלאומית לשוטרים ושל רשות שדות התעופה. במסגרת פרויקטים אלה פיתחו אנשי ראשים והטמיעו מערכת לניהול ההיבטים השונים של ההדרכה. מאז 2008, הנרכשת שותפה של מיקרוסופט לפתרונות ISV/SW. ראשים פועלת ממשרדיה בגן הטכנולוגי של מלחה בירושלים ומונה 25 עובדים.

לדברי אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף, מלם-תים, "ראשים היא אחת החברות המובילות בפתרונות מחשוב בתחום המינהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה וניהול הדרכה וכשירויות בארגונים. הרכישה תחזק את הקבוצה ותאפשר להעניק ללקוחות מערך פתרונות ומוצרים מגוון ומתקדם. כבר בימים אלה נבחנים שיתופי פעולה ומענה למכרזים רחבי היקף בין יחידות בקבוצה לבין ראשים – עם שירותים משותפים ומתקדמים, למוסדות אקדמיים ולמערכי הדרכה ומשאבי אנוש בשוק הביטחוני, המוסדי והפיננסי בישראל".

יצחק שריג, יו"ר הנהלת ראשים, אמר, כי "החברה מובילה זה שנים רבות את מחשוב הניהול האדמיניסטרטיבי של מוסדות להשכלה גבוהה וגופי הדרכה בישראל. אנחנו רואים בקבוצת מלם תים שותף טבעי, שיסייע לנו להמשיך את התפתחותה ולהוביל ביחד מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להשכלה ולהדרכה בישראל ולתת מענה לארגונים רבים נוספים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חשוב מאוד!

    מומלץ להתייעץ עם מוסדות אקדמיים שהטמיעו מכלול, לפני שתרכשו את המערכת. שיחה קצרה תספיק.

  2. עופר טרנר

    כל הכבוד לצחקי, רון וליפתח ולכל מנהלי החברה אנחנו שמחים להיות שותפים והרכישה ממחישה את ההצלחה והערך של 'ראשים' אנחנו מפעילים שירות בטלפון למדור שכר לימוד שמשולב ואינטגרטיבי עם ראשים - שירות שפועל כבר במספר מכללות ולאודי וינטרוב התותח - כל הכבוד !!

אירועים קרובים