תוכן פרסומי
ראשי » כללי » מטריקס השיקה מוקד תמיכה ייעודי לשירותי קוד פתוח

תוכן שיווקי


חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

בעקבות אירוע שולחן עגול של מטריקס

מטריקס השיקה מוקד תמיכה ייעודי לשירותי קוד פתוח

פורסם ב-15 בספטמבר 2020
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס השיקה באחרונה מוקד תמיכה מורחב המיועד לחברות וארגונים שעושים שימוש בתשתיות מבוססות קוד פתוח. מטרת המוקד הינה לספק תמיכה מקומית על ידי מומחי ה-Open Source של מטריקס במקום אחד שמאגד את כל שירותי הקוד הפתוח, שכוללים הטמעה, ליווי ותמיכה. מדובר בשירות ייחודי, שנותן לעסקים מעטפת אישית ומלאה, בעלת מספר רכיבים של תמיכה ושירות למוצרי הקוד הפתוח, שיסייעו למקסם את השימוש בו. החטיבה מפעילה את מוקד התמיכה באמצעות זרוע הפעילות Matrix Open Source.

החל מגופים פיננסיים, דרך גופים ביטחוניים ועד לתעשיית ההיי-טק, חברות רבות מבססות את עסקיהן על קוד פתוח, מה שהפך את השימוש בקוד זה לליבת העסקים שלהן. מתוקף כך, מוקד התמיכה המורחב פונה לחברות מכל המגזרים המבססות את עסקיהן על קוד פתוח עם התמחות בטכנולוגיות לינוקס, Ansible, JBoss ו-Satellite, כשהוא מציע שירות מותאם עבור כל חברה וצרכיה המשתנים.

המוקד החדש מציע ליווי ותמיכה היברידית – פרונטלית ומקוונת – מיוחדת של מומחי הקוד הפתוח של מטריקס עבור תקופה שהוגדרה מראש או לפי פרויקט. המוקד מספק בין היתר מענה בנוגע לתפעול שוטף של פתרונות הקוד הפתוח, מניעת תקלות, אופטימיזציה של משאבים, בדיקת עומסים, איתור בעיות אבטחה, שדרוג גרסאות, הדרכות, סדנאות והכשרות, ועד לפיתוח אסטרטגיה ארגונית מבוססת קוד פתוח יעילה המותאמת לצרכי החברה – והכל תחת קורת גג אחת. כל זאת תוך הקפדה על מתן חוויה פרסונלית לאורך הדרך, באמצעות הצבת איש טכנולוגי ייעודי בארגון, ביצוע סקירות טכנולוגיות תקופתיות, פגישות ומעקב קבוע אחר ביצועים.

"מחלקות ה-IT הפכו מגוף תפעולי למנוע צמיחה"

"הצורך בהקמת מוקד ייעודי שמספק שירות ותמיכה לקוד פתוח נולד יחד עם ההבנה שמחלקות טכנולוגיות המידע בארגונים הפכו מגוף תפעולי למנוע צמיחה ארגוני. על ידי בנייה נכונה של מערך מבוסס קוד פתוח, ארגונים יוכלו למקד את העיסוק שלהם בשיפור העסק, עמידה ביעדים והגדלת הכנסות, במקום לטפל עצמאית בתשתיות ה-Open Source – דבר שעלול לגזול זמן רב ועלויות גבוהות", הסביר חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "במיוחד בעת הנוכחית של אתגרי הקורונה, בה ארגונים נדרשים להציג תוצאות והישגים גבוהים עם אמצעים מועטים, מוקד התמיכה שלנו יכול ורוצה לסייע לארגונים למקסם את יכולות הקוד הפתוח שלהם בצורה שתעזור להם להתמקד באתגרים העסקיים שלהם, ובהם בלבד".

רובר הוסיף כי "במטריקס, חשוב לנו שארגונים ירגישו שיש להם בית ומקור ידע לפנות אליו בכל עולמות הקוד הפתוח. אנחנו עוסקים בקוד הפתוח למעלה מ-17 שנים, מייצגים את פתרונות התוכנה המובילים בתחום בעולם, ביניהם אלה של טריליו, אקווה, סונאטייפ, רד-האט ו-MongoDB, ומציעים תמיכה היברידית. מבחינתנו, ההיברידיות משמעה להתחבר עם הלקוח, ללמוד אותו ולהבין יחד איתו איך למקסם את ביצועי הקוד בצורה המתאימה ביותר עבור העסק שלו. אנחנו לא רוצים שהלקוח ייצור איתנו קשר רק כאשר יש תקלה או בשעת משבר, אלא אנחנו נדאג למנוע את התקלה עוד לפני שהתרחשה, על ידי תחזוקה שוטפת, טיפולים מונעים ומעטפת של הדרכות והכשרות לעובדים".

מעוניינים לקבל תמיכה בנושאי הקוד הפתוח? צרו קשר כאן.

מטריקס השיקה מוקד תמיכה ייעודי לשירותי קוד פתוח Reviewed by on . חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס השיקה באחרונה מוקד תמיכה מורחב המיועד לחברות וארגונים שעושים שימוש בתשתיות מבוססות קוד פתוח. מטרת המוקד הינה לספק תמיכה מקומית על י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס השיקה באחרונה מוקד תמיכה מורחב המיועד לחברות וארגונים שעושים שימוש בתשתיות מבוססות קוד פתוח. מטרת המוקד הינה לספק תמיכה מקומית על י Rating: 0

הגיבו