תוכן שיווקי

נוטניקס וגוגל קלאוד מרחיבות את השותפות: יספקו יישומי וירטואליזציה ו-VDI כשירות

26/08/2020 17:37
גוגל קלאוד ונוטניקס

גוגל קלאוד (Google Cloud) ונוטניקס (Nutanix) עובדות יחדיו מזה מספר שנים כדי לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר עבור יישומים ארגוניים ושולחנות עבודה המסופקים ישירות מהענן. כחלק מכך, פתרון Nutanix Xi Frame פועל באינטגרציה ישירה עם הטכנולוגיות של גוגל, כגון: הדפדפן ומערכת ההפעלה כרום, גוגל דרייב, Sign in with Google ו-GCP (ר"ת Google Cloud Platform). כעת, מעבר לאינטגרציה טכנית, שני הארגונים משתפים פעולה באופן הדוק כדי לעבוד עם לקוחותיהם המשותפים לקידום יוזמות שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) ויישומי וירטואליזציה.

כחלק מהרחבת השותפות, נוטניקס חוברת לגוגל קלאוד על מנת לסייע לעמוד בביקוש הגובר לפתרונות לעבודה מהבית, באמצעות אספקת שולחנות עבודה ואפליקציות מהענן על בסיס Xi Frame. כדי לתמוך בהתרחבות הזו נבנתה הכשרה אינטראקטיבית ייעודית לשירות הענן של גוגל עבור פתרון דסקטופ כשירות (Desktop as a Service – DaaS), שתשמש מהנדסים, ארכיטקטים של פתרונות ומנהלי חשבונות. ההכשרה כוללת מעבדות יישומיות, מאגר ידע ומדריכים.

בנוסף לתמיכה הטכנית, נוטניקס יצרה תהליכי מכירה משותפים וביססה שיתופי פעולה בין צוותי מכירות וארכיטקטורה של פתרונות בשתי החברות, על מנת לספק תמיכה הדוקה ללקוחות המשותפים. זהו צעד חשוב, כחלק מהרחבת השותפות בין החברות, כפי שהוצגה בנובמבר האחרון, בהכרזה המשותפות לגבי תמיכת נוטניקס ב-CGP.

"מתן האפשרות לגישה מרחוק וקישוריות עבור צוותים מבוזרים נמצא בראש סדר העדיפויות של כמעט כל ארגון", אמר מבינדר סינג, מנהל שותפויות בגוגל קלאוד. "אנחנו חוברים לנוטניקס כדי לסייע להבטיח שארגונים יכולים להפעיל את Nutanix Xi Frame על גבי גוגל קלאוד, ולאפשר להם להריץ אפליקציות מרחוק בכל מקום ועל כל מכשיר".

האינטגרציה בין גוגל קלאוד לנוטניקס

Nutanix Xi Frame הוא שותף טכנולוגי של גוגל קלאוד ושל Chrome Enterprise כבר מספר שנים, בזכות האינטגרציה הקלה לשימוש של הפתרון. האינטגרציה בין נוטניקס לגוגל כוללת:

  • זיהוי חיבור של משתמש מדפדפן כרום וקביעה אוטומטית של פרמטרים להזרמת נתונים, על מנת להגיע לאופטימיזציה (אין צורך בהורדה או תוספים).
  • אינטגרציה ישירה עם מחשבי Chromebook ו-Chromeboxes, המאפשרת למשתמשים להפעיל אפליקציות של Windows ישירות במערכת ההפעלה כרום.
  • אינטגרציה עם Google Drive ו-Google Drive File Stream, המאפשרת למשתמשים לעבוד בשיתוף פעולה חלק עם קבצים ב-Frame, אפילו כאשר אין מדובר בשולחן עבודה קבוע.
  • אינטגרציה של אימות באמצעות Sign-in with Google או SAML2, שמאפשרת למשתמשים להיכנס ל-Frame באמצעות זהויות גוגל.

אירועים קרובים