תוכן שיווקי

דו"ח פורסטר: נוטניקס נבחרה כמובילה בתחום תשתיות ה-Hyperconverged

נוטניקס זכתה בציונים הגבוהים ביותר עבור היצע הפתרונות, הנוכחות בשוק והאסטרטגיה שלה

03/08/2020 12:25
נוטניקס

נוטניקס, המובילה במחשוב ענן ארגוני, נבחרה כמובילה במסגרת דו"ח Forrester Wave לתחום תשתיות היפר מאוחדות – Hyperconverged (או HCI) ברבעון השלישי של 2020. הדו"ח, שפורסם על ידי חברת המחקר פורסטר, בחן את היצע הפתרונות, את הנוכחות בשוק ואת האסטרטגיה של 11 ספקי HCI. נוטניקס דורגה בדו"ח כמובילה, עם הציונים הגבוהים ביותר בשלוש הקטגוריות המוזכרות לעיל.

בנוטניקס מציינים כי תוצאות אלה מציגות עקביות עם תוצאות מחקרים של חברות אחרות בשוק, שמצביעים על כך שהחברה היא המובילה הבלתי מעורערת בשוק ה-HCI הצומח במהירות. המחקרים גם מצביעים על כך שנוטניקס מחזיקה באסטרטגיה מרשימה, המקדמת חדשנות בעולמות מרכזי הנתונים והענן.

"המיקוד שלנו היה תמיד להפוך את המחשוב ללא מורגש – החל ממרכז הנתונים, וכעת גם לענן, ככל שארגונים עוברים לסביבה היברידית ולעולמות של ריבוי עננים", אמר דיהרג'יי פנדי, מייסד משותף ומנכ"ל נוטניקס. "המיקוד המתמשך הזה הוביל אותנו לעמדת ההובלה בשוק, כשאנחנו מאפשרים ללקוחותינו להיות יציבים, מוכנים ויעילים. מגיפת הקורונה רק הדגישה את החשיבות של חברות טכנולוגיה שדואגות ללא לאות לצרכי הלקוחות שלהן, כולל המשכיות עסקית בזמן אמת, IT שפועל ללא מגע ויכולות 'הרם והזז' אל עננים פרטיים או ציבוריים".

על פי הדו"ח, נוטניקס שומרת על מיקומה בראש שוק ה-HCI בזכות חדשנות, השקעות במו"פ, מומנטום של מכירות, שותפויות, רכישות, ולקוחות חדשים מכל מגזרי השוק והאזורים הגיאוגרפיים.

שירות גופי IT גם מעבר ל-HCI

דו"ח Forrester Wave Report מכיר בדרך שבה החזון של נוטניקס משרת גופי IT גם מעבר ל-HCI. בדו"ח זוכה החברה לדירוגים גבוהים נוספים, ביניהם: החברה בעלת הדירוגים הגבוהים ביותר בקטגוריית תמיכה בפלטפורמה, יכולות אחסון, סקלביליות, וכן יכולות וקלות ניהול, החברה בעלת הדירוג הגבוה ביותר בקטגוריית הנוכחות בשוק, ובין המדורגות גבוה ביותר במדד השותפים העסקיים ובסיס ההתקנות בשוק, וכן עבור אסטרטגיה, משוב לקוחות ואסטרטגיית מוצר.

התוצאות מגיעות בהמשך למומנטום חזק שמציגה נוטניקס, עם התרחבות נמשכת של בסיס הלקוחות. בנוסף, החברה ממשיכה לספק שירות איכותי ללקוחותיה, כשהיא שומרת על אחוז שימור לקוחות של 97% והתרחבות של 132% במונחים דולריים בשנת 2019.

נוטניקס שומרת גם על מובילות בחדשנות מוצר. החברה ממשיכה להתמקד בחדשנות תוכנת ה-HCI, כשהכריזה באחרונה על פתרונות חדשים שמסייעים לצוותי IT להפעיל, לשדרג ולפתור בעיות תוכנה בענן מכל מקום. הפתרונות החדשים Foundation Central, Insights ו-Lifecycle Manager – כולם זמינים ללקוחות Nutanix HCI ללא עלות נוספת. החברה גם סיפקה באחרונה יכולות חדשות במסגרת תוכנת ה-HCI שלה, שמפשטות הפעלה של "המשכיות עסקית מתקדמת", והיא ממשיכה לסייע ללקוחות שמתמודדים עם ההשלכות של מגיפת הקורונה.

ולבסוף, נוטניקס ממשיכה לעבור למודל עסקי מבוסס מנויים. 84% מההכנסה של החברה נובעת ממנויים, כשהחיוב מהם מציג גידול שנתי של 43%. מודל זה מעניק ללקוחות גמישות בדרך שבה הם רוכשים וצורכים תוכנת HCI ועומדים בצרכי ה-IT, יחד עם החופש להעביר את התוכנה ורישיונות התוכנה שלהם לחומרה אחרת, ולמנוע נעילת ספק, שנפוצה אצל ספקי IT אחרים.

לקבלת עותק של דו"ח Forrester Wave בתחום תשתיות ה-Hyperconverged לחצו כאן.

אירועים קרובים