כלל ביטוח שדרגה את תשתיות האבטחה שלה על בסיס F5

הפרויקט מספק הגנה לעשרות אלפי לקוחות, סוכני ביטוח ועובדי החברה לצורכי התחברות מאובטחת מרחוק וגישה מאובטחת לתיקי הלקוח ולמידע מקצועי

תמיר גבאי, מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה, כלל ביטוח. צילום: יח"צ

2BSecure מבית מטריקס ערכה פרויקט לשדרוג מערך אבטחת המידע של כלל ביטוח הפרויקט, שהחל לפני כשלושה חודשים והסתיים בימים אלה, התבסס על מוצרי 5F. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

כלל ביטוח בחרה, שוב, בטכנולוגיית אבטחת המידע של F5, שכוללת ניהול גישה מאובטח, חומת אש אפליקטיבית (WAF) ופתרון נגד הונאות מקוונות. בנוסף, שדרגה החברה את כלי איזון העומסים שלה והטמיעה את הדור החדש של מאזני העומסים של F5.

המניע לפרויקט השדרוג היה הצורך בהרחבת היקף השירותים הדיגיטליים שכלל ביטוח מספקת ללקוחותיה, והמעבר לעבודה מרחוק, שדרש גם אבטחת מידע משודרגת, המתאימה לרמת הסיכונים ההולכת וגוברת.

הפרויקט מספק הגנה לעשרות אלפי לקוחות, סוכני ביטוח ועובדי החברה לצורכי התחברות מאובטחת מרחוק וגישה מאובטחת לתיקי הלקוח ולמידע מקצועי.

במסגרת הפרויקט הוחלפו מערכות אבטחת המידע בפתרון חומת אש אפליקטיבית Advanced WAF. הוא מאפשר אבטחת יישומים, כולל ניתוח התנהגותי, למידת מכונה, הגנת בוטים פרואקטיבית והצפנת מידע רגיש בשכבת היישומים. הפתרון מספק מענה לכמה תרחישי התקפה, הוא מצמצם משמעותית את הסיכון ומספק הגנה מפני התקפות אוטומטיות והתקפות מניעת שירות אפלקטיביות מסוג L7 DDoS. בנוסף, הוטמע פתרון IP-BIG, המאיץ את העברת היישומים בסביבות הדטה סנטר והענן?

תמיר גבאי, מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה בכלל ביטוח, אמר, כי "הפרויקט יאפשר לנו להתמודד עם תעבורת רשת הרבה יותר גדולה, יאפשר לנו להיות מוכנים להתמודד עם העומסים שנוצרו עם פרוץ המגיפה מול המשתמשים הפנימיים – וגם החיצוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים