תוכן שיווקי

פליקן טק תמכור ותתקין את פתרונות האבטחה של סורידאטה בישראל

26/07/2020 14:05
בתמונה: חביב אוחיון, שותף מייסד וסמנכ"ל תפעול בסורידאטה, ושי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק. צילום: שני אוחיון

פליקן טק חתמה על הסכם בלעדיות למכירת והתקנת פתרונות אבטחת המידע של סורידאטה בישראל.

מערכת Specula של סורידאטה עוזרת לארגונים להשיג נראות ושליטה על המידע הרגיש שלהם בכל מקורות האחסון. יתרונה הגדול של המערכת הוא ברתימת טכנולוגיית בינה מלאכותית המדמה יכולות אנושיות בקריאה וזיהוי טקסט והבנת המשמעות שלו.

הטכנולוגיה הייחודית של סורידאטה מאפשרת לארגונים לאתר, לזהות ולסווג מידע רגיש ייחודי לארגון שלהם בפשטות, במהירות וללא מעורבות אנושית או תהליכים ידניים.

Specula מתחברת למקורות המידע בארגון ובענן בצורה פשוטה, ובתוך מספר ימים מאפשרת שליטה מלאה במידע הרגיש. המערכת מתחברת לאמצעי הגנה אקטיביים דוגמת מערכות DLP ובכך מספקת הגנה משמעותית מפני זליגה של מידע רגיש לגורמים בלתי מורשים.

למה דווקא סורידאטה?

ההחלטה שהתקבלה בפליקן טק לבחור בפתרון של סורידאטה נבעה מהיכולות המתקדמות של המערכת ומקלות ההפעלה על ידי המשתמש. כמו כן, יכולת הלימוד והזיהוי האוטומטית של המערכת מאפשרת לכל ארגון לבצע ניתוח והבנה של המידע הקיים במערכות שלו ולסווגו בהתאם לרגישותו. חברות שמחזיקות מידע רגיש ונמצאות תחת רגולציה של הגנת הפרטיות, בנק ישראל ואגף שוק ההון ושעושות שימוש במערכות DLP מוצאות את עצמן לא פעם כותבות חוקים על גבי חוקים במטרה למנוע זליגת מידע מהארגון – דבר המסבך את השימוש במערכת, מייצר התראות שווא וגרוע מכך, לא חוסם זליגה של מידע שלא הוגדר מראש. מערכת Specula מבצעת את ניתוח וסיווג המידע כך שלקוח יוכל להזין את מערכות ה-DPL ללא צורך במעורבות ידנית וללא התראות שווא, והיא משפרת את יכולות ההגנה של הארגון.

לחברה מספר התקנות בארץ ובעולם, ביניהן בחברות תוכנה, ייעוץ, פיננסים ונדל"ן.

לדברי שי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק, "זיהינו צורך ברור אצל לקוחות בפתרון משלים למערכות ה-DLP המסורתיות, שיאפשר ללקוח לדעת היכן ואיזה מידע רגיש קיים בארגון, ללא קשר למיקומו הפיזי – בין אם במערכות המותקנות באתר הלקוח ובין אם בפיצול המידע בענן. לאחר בחינה של הפתרונות הקיימים בשוק ושיחה עם לקוחות החברה בארץ ובעולם בחרנו בפתרון המוביל, ואני מאמין שלקוחות רבים יאמצו אותו בקרוב".

חביב אוחיון, שותף מייסד ומנהל התפעול בסורידאטה, מסר כי "המערכת שלנו משנה את האופן שבו ארגונים תופסים את השמירה וההגנה על המידע הרגיש שלהם. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו, ארגונים לא צריכים יותר לנחש איפה נשמר המידע הרגיש שלהם ובפני מי הוא חשוף – הם פשוט יודעים, בלי להשקיע מאמצי איתור ידניים ושעות רבות של תחזוקה. סורידאטה מביאה את הדור הבא של מערכות לזיהוי וסיווג המידע וכחלק מכך, מאפשרת לייעל את השימוש במוצרי DLP. שיתוף הפעולה עם פליקן טק מהווה מכפיל כוח ומאפשר לנו לסייע לארגונים רבים לשפר את מערך אבטחת המידע שלהם".

פליקן טק היא חברת אינטגרציה מהמובילות בתחומה. החברה מספקת שירותי ייעוץ ויישום מתקדמים לחברות ולארגונים בתחומי אבטחת המידע, התשתיות והתקשורת, תוך מתן דגש על איתור ומניעה של התקפות סייבר, אבטחת תקשורת וניתוח אירועי אבטחה. פליקן טק היא שותפה עסקית של חברות מובילות בתחום אבטחת המידע, ביניהן פייראיי, פורסקאוט, קארבון בלאק ויבמ. החברה מציעה מגוון פתרונות אבטחה מתקדמים, בין היתר Q1lab ,Big Fix, כלי EDR, ביצוע מבדקי חדירה, סקרים וייעוץ, ומתמחה במתן פתרונות אלה למגוון מגזרים בישראל, ביניהם: הבנקאות, האשראי, הביטוח, התקשורת, ההיי-טק, התעשייה והממשלה.

סורידאטה הינה חברת סטארט-אפ ישראלית המסייעת לארגונים לזהות ולסווג מידע רגיש, עסקי ופרטי, בנכסי המידע בארגון או בענן. החברה עוזרת ללקוחות בארץ ובעולם לשפר את אבטחת המידע, לעמוד בדרישות ההגנה על הפרטיות ולהגן על נכסי המידע הרגישים שלהם. סורידאטה שמה דגש על פשטות, יעילות ודיוק, ובכך חוסכת משאבים וזמן לעומת פתרונות אחרים. החברה הוקמה על ידי בוגרי 8200, אנשי אבטחת מידע בכירים ומומחי NLP.

אירועים קרובים