תוכן שיווקי

נוטניקס מוסיפה יכולות חדשות לעבודה מרחוק – Desktop as a Service

05/07/2020 12:59
ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, המתמחה בפתרונות ענן ופתרונות מתקדמים לדטה סנטרים, הכריזה כי הוסיפה יכולות חדשות לפתרון ה-Desktop as a Service (דסקטופ כשירות) שלה, המאפשר עבודה למשתמשים רבים מרחוק. פתרון Xi Frame של נוטניקס כולל כיום שיפור יכולות וחוויית לקוח עבור לקוחות ארגוניים, אבטחת מידע חזקה יותר, וכן גמישות וזמינות טובה יותר.

בין יתר התכונות שנוספו בפתרון Xi Frame נכללות: הרחבת יכולות צירוף משתמשים באמצעות Nutanix AHV, תמיכה מורחבת בניהול פרופיל המשתמשים, יכולת להמיר את ה-Windows Apps לאפליקציות ווב מתקדמות (PWA) ותמיכה מוגברת באמצעות קישור לתשעה מרכזי נתונים אזוריים, שבהם ניתנת גישה לפלטפורמות הענן Microsoft Azure, AWS ו-GCP (פלטפורמת Google Cloud). מדובר בתוספות משמעותיות ללקוחות, שיכולים להתחבר ולעבוד מרחוק בתוך שניות.

בנוטניקס מדווחים על ביקוש גובר לפתרון Xi Frame במהלך הרבעון החולף, בעקבות המעבר לעבודה מרחוק, וכי הפתרון תרם נתח משמעותי להכנסות שלה בתחום מחשוב המשתמשים: תרומה של 20% מהיקף העסקאות מלקוחות חדשים.

ביקוש נרחב בתקופת הקורונה

פתרון Xi Frame של נוטניקס הוא שירות מבוסס ענן שמספק לחברות דרך להריץ יישומים ושולחנות עבודה וירטואליים על גבי התשתית שהם בוחרים – בין אם ביישום בתוך הארגון עם AHV Nutanix ובין אם בענן הציבורי של מיקרוסופט, אמזון או גוגל. הפתרון חוסך את כאב הראש המלווה בדרך כלל להרחבת העבודה מרחוק והדרישה לספק סביבות עבודה וירטואליות בצורה מאובטחת ובזמן קצר – הן לעובדים והן ללקוחות.

"נגיף הקורונה הביא לשינוי דרסטי בפעילות מרבית הארגונים ברחבי העולם. רבים נאלצו לפעול במהירות ובזריזות רבה בכדי לספק יכולות עבודה מרחוק לעובדים בתוך מספר שעות, כאשר פתרונות כמו Xi Frame עזרו להם בתהליך. Xi Frame זכה לביקוש כי הוא עונה בדיוק לצרכים של הארגונים", אמר ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל.

הוא ציין כי "חברות רבות בוחנות להשאיר את מודל העבודה מרחוק, לאור העלייה בפריון במהלך הסגר והמשך ההנחיות לריחוק חברתי. אנחנו רואים כעת, ועוד נמשיך לראות, עלייה באימוץ Desktop as a Service, המאפשר לעובדים רבים לעבוד מרחוק בקלות ובמהירות".

"החשיבה שלנו, בנוטניקס, היא תמיד ממוקדת לקוח. אנחנו מסייעים לפשט את תפעול ה-IT של הלקוחות שלנו ולספק פתרונות שיעזרו להניע את העסק שלהם קדימה, והחודשים האחרונים לא היו שונים", אמרה ניקולה בוזינוביץ', סגנית נשיא ומנהלת פעילות שירותי הדסקטופ בנוטניקס.

תכונות Xi Frame החדשות הללו זמינות כעת ללקוחות. למידע נוסף על Nutanix Xi Frame, או לתקופת ניסיון, בקרו כאן.

אירועים קרובים