תוכן שיווקי

איילון חברה לביטוח השלימה הטמעת מערכת ERP של פריוריטי

מערכת הפריוריטי תיתן מענה לכ-20 חברות בת המאוגדות תחת איילון ותאפשר ניהול מקיף של כלל מערכות החברה

03/06/2020 14:49
שרון רייך, משנה למנכ"ל ומנהל אגף הפיננסים באיילון חברה לביטוח. צילום: אייל גזיאל

פריוריטי סופטוור (Priority Software) השלימה פרויקט הטמעה רחב היקף של מערכת ERP Priority באיילון חברה לביטוח. מערכת ה-ERP הרב חברתית מספקת מענה לכלל ההיבטים הרגולטוריים, הפיננסיים והארגוניים של כ-20 חברות בקבוצת איילון, כולל עבודה עם עשרות חשבונות בנק ועשרות ממשקים.

איילון חברה לביטוח הינה אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל במונחי היקף מכירות, והיא מציגה בשנים האחרונות שיעורי צמיחה מהגבוהים בתעשייה זו, בכל תחומי הפעילות. הדיגיטל והחדשנות מהווים תחום פעילות מרכזי בחברה, שמשקיעה ומפתחת כלים ושירותים דיגיטליים חדשניים, במטרה לספק מענה רחב ללקוחותיה ולסוכניה, לרבות כלים המוצגים באתר החברה.

פרויקט ההטמעה כלל מציאת פתרונות לאתגרים תהליכיים בארגון בכלל ובעולם הביטוח בפרט, דוגמת פיתוח מודול תשלומים לסוכנים, התומך בתשלום לאלפי סוכנים ברמה החודשית. בנוסף לפונקציונאליות הקיימת במערכת של פריוריטי, כלל הפרויקט פיתוח של עשרות ממשקי API, כמו גם שירותי ווב למערכות ייעודיות, ביניהן כאלה המשמשות את תעשיית הביטוח ומאפשרות חיבוריות מלאה לתהליכים עסקיים חיצוניים למערכת, כך שהתוכנות יכולות לשתף נתונים ביניהן. בנוסף, המערכת מאפשרת גמישות, שליפת נתונים ממסכים בצורה פשוטה וקלה ויצירת דו"חות בצורה עצמאית, ללא צורך בתכנות.

המערכת נותנת מענה לכ-300 משתמשים באיילון והפרויקט עלה לאוויר בתוך פחות משנה. כל אחד משלבי פרויקט ההטמעה היה מלווה בביקורות חיצוניות על ידי צד שלישי, על מנת לוודא שהמערכת תומכת בכל דרישות אבטחת המידע של הארגון.

היתרונות של מערכת הפריוריטי שהכריעו את הכף

שרון רייך, משנה למנכ"ל ומנהל אגף הפיננסים באיילון חברה לביטוח, סיפר כי במהלך בדיקת התוכנות הבינלאומיות המצויות בשוק, הוא מצא שלמערכת הפריוריטי מספר יתרונות שהכריעו את הכף: "כחלק מהחשיבות שאיילון חברה לביטוח נותנת לנושא הדיגיטל והחדשנות, המערכת מביאה פתרון שלם וחוצה מחלקות (וחברות), ומהווה בסיס לניהול הארגוני של החברה. המערכת מותאמת לרגולציה של מוסדות כספיים ודיווח לרשויות, וכן מאפשרת התאמת הממשקים למערכות חיצוניות קיימות באיילון, תוך מינימום שינויים בממשקים הקיימים. אלה אפשרו מזעור סיכונים בפרויקט ואת ביצועו בלוח זמנים קצר יותר. בנוסף, בזכות גמישות מערכת הפריוריטי, היא הצליחה לענות על אתגרים רבים במהלך הפרויקט ולתת תמיכה מלאה לכל הפונקציונאליות המורכבת והפיתוחים הנדרשים בתחום הביטוח. התחברנו מאוד ללוגיקה של המערכת, לאג'יליות ולאינטואיטיביות שלה. הפרויקט עמד בהצלחה רבה ביעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו, ומקצועיות היישום ראויה לציון".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור, ציין ש-"רמת הגמישות הגבוהה של מערכת הפריוריטי, יכולות הניהול הרב חברתי והעושר הפונקציונאלי שלה משכנעים יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז לבחור בפריוריטי כפתרון הארגוני שלהם. אנחנו רואים זאת קורה ב-ורטיקלים שונים, והפרויקט באיילון חברה לביטוח הוא דוגמה מצוינת ליכולת של פריוריטי לתת מענה מלא ואטרקטיבי גם ב-ורטיקל הכל כך מורכב של הביטוח. אני מברך את איילון חברה לביטוח על הצטרפותה לקהילת פריוריטי. פרויקט מוצלח הוא תמיד תוצאה של סינרגיה בין שני צדדים – ספק ולקוח, ואני מודה לאיילון על שותפות מצוינת לאורך פרויקט ההטמעה".

אירועים קרובים