תוכן שיווקי

Daon תספק לבנק הדיגיטלי ה-1 בדרום-מזרח אסיה פתרונות אימות ו-Onboarding

23/04/2020 14:15
NessPRO

Daon, המיוצגת בישראל על ידי נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה שתספק פתרונות לאימות והצטרפות דיגיטלית (Onboarding) לבנק הדיגיטלי Tonik, שהוא הבנק הראשון בדרום-מזרח אסיה שעתיד לספק שירותים בצורה דיגיטלית בלבד.

Tonik Financial Pte הודיעה באחרונה כי חברת Tonik קיבלה אישור לרישיון בנקאי חדש מהבנק המרכזי של הפיליפינים. הרישיון יאפשר לה לספק מגוון מלא של שירותי בנקאות קמעונאית, המתמקדת בעיקר בפיקדונות קמעונאיים והלוואות צרכניות.

Daon תציע את IdentityX as a Service לתהליך ההצטרפות הדיגיטלי של לקוחות הבנק, תוך עמידה בתקנות נגד הלבנת הון (AML) והכרת הלקוח (KYC) לאימות זהות במהלך פתיחת החשבון. הלקוחות ישתמשו ביכולות ביומטריות המבוססות על תקני FIDO (ר"ת Fast Identity Online) – התאמה לטביעות האצבעות, זיהוי הפנים וזיהוי הקול שבשרת לצורך אימות שוטף.

"Daon כבר הראתה מחויבות לאפשר לכמה מהבנקים החדשניים ביותר בעולם להציע פתרונות אינטואיטיביים, מאובטחים ונוחים, שלא רק מקלים על הגישה של הלקוחות אלא גם משפרים את איכות חייהם", אמר טום גריסן, מנכ"ל החברה. "אנחנו מצפים לעבודתנו עם חברה 'משבשת דיגיטלית' (Digital disrupter) כמו Tonik, מאחר שהיא מביאה למהפכה בתחום הבנקאות בפיליפינים ומנצלת פוטנציאל שוק משמעותי".

הקורונה – הזדמנות עבור הבנקאות הדיגיטלית

"כאשר נולד הרעיון של הבנק דיגיטלי Tonik, ידענו שאנחנו נמצאים באור הזרקורים של המגמות העולמיות בתחום השירות הדיגיטלי מרחוק והעסקאות ללא מזומנים, אך ההתפרצות של נגיף הקורונה הפכה זאת למובן מאליו", אמר גרג קרסנוב, מייסד ומנכ"ל החברה. "העולם משתנה, והשווקים המתפתחים משתנים במהירות הגבוהה ביותר. בפיליפינים, עם אוכלוסייתה הצעירה, שגדלה בעולם הדיגיטלי, הבנקאות הדיגיטלית תהפוך בקרוב לנורמה בענף. באשר לתושבים פיליפיניים שאינם משתמשים בשירותי בנקאות (Underbanked), ההכלה הפיננסית (Financial Inclusion) שלהם תתרחש בעיקר דרך הערוץ הדיגיטלי. יחד עם Daon, אנחנו שמחים להיות בחזית המגמה המרגשת הזו".

התזוזה לכיוון הבנקים הדיגיטליים מונעת על ידי גישת מובייל פירסט, שמציעה ללקוחות יותר פשטות ונוחות. ככל שנמשכים הדיווחים על התפרצות נגיף הקורונה, כך עולה חשיבותם של בנקים דיגיטליים שאינם מסתמכים על סניפים פיזיים, אשר עלולים להיסגר או לצמצם את שעות פעילותם.

השקת Tonik צפויה להתבצע בהמשך השנה הנוכחית.

המערכת של Daon מותקנת במספר ארגונים פיננסיים מהגדולים בישראל. היא מאפשרת גישה מאובטחת, מבוססת אמצעים ביומטריים. באחרונה, בעקבות מגפת הקורונה, קיים ביקוש רב למערכת בארץ ובמדינות נוספות בעולם.

אירועים קרובים