תוכן שיווקי

Software AG השיקה פתרון לאינטגרציה של מערכות בענן ובחצר הארגון

הפתרון מהווה הגשר לאינטגרציה בין עולמות הענן לסוגיו לבין מערכות הליבה, בחצר הארגון

31/03/2020 15:48
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

כתב: הילל יוסף.

Software AG השיקה פתרון לאינטגרציה בין מערכות היושבות בענן ומערכות בחצר הארגון (און-פרמיס).

הפתרון, webMethods.io B2B, הוא חלק מההיצע של Software AG Cloud, המדורג כמוביל בתעשייה. "פתרון אוטומטי זה לניהול שותפים וספקים נועד לסייע לארגונים להאיץ את מהירות התגובה העסקית, להשיג שליטה מלאה על תפעול השותפים והספקים, ולהפחית את עלויות התפעול של התשתיות", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

"הפתרון שלנו נועד להשלמת האינטגרציה לכל המערכות הנמצאות בענן", הסביר אלראי. "כחברת אינטגרציה מובילה, שמקדמת באופן אינטנסיבי את הפיתוח והאינטגרציה של המערכות הקריטיות בארגונים עם מערכות היושבות בענן בהיקף שהולך וגדל – נדרשנו לפתרון שכזה. הדבר נחוץ שבעתיים בתקופה זו, בה יש חשיבות הולכת וגוברת למערכות הליבה בארגונים – בעתות משבר גלובלי, ולטובת ההיערכות ליציאה ממנו ולהמשכיות העסקית".

"Software AG", ציין, "לא נטשה, חלילה, את מערכות הליבה, אלא הרחיבה את הטיפול ב-IT לתחומי האינטגרציה, ומשם – לאינטגרציה לענן. יש לנו יכולת ייחודית לאינטגרציה של מערכות הליבה, מערכות בענן ומערכות היברידיות (Hybrid Integration). בדרך זו אנחנו מסייעים לארגונים שהמערכות שלהן נמצאות בשני המקומות".

היכולות המגוונות של Software AG Cloud

לדבריו, "פלטפורמת Software AG Cloud הינה פלטפורמה ייחודית, שמשלבת מגוון יכולות המאפשרות לפתח פתרונות מרכזיים – אינטגרציה, פתרונות B2B, ממשקי API ופתרונות לאינטרנט של הדברים. הפלטפורמה הינה בענן, אולם היא ניתנת ליישום גם בחצר הבית של הארגון, ומאפשרת שילוב בין שני אלה – אינטגרציה היברידית. כך, אנחנו מאפשרים לארגונים לצמוח בקצב מדורג, ולעשות זאת בצורה חלקה וקלה – הן ברמת הקיבולת והן ברמת מגוון הפתרונות. ההתקדמות היא בהתאם לקצב הצמיחה, שמאפשרת לארגונים ליישם את האתגרים עימם הם מתמודדים כיום ולממש את חזונם העסקי והטכנולוגי – ולעשות זאת בצורה הדרגתית, אשר מותאמת ליעדי הארגון".

אלראי אמר כי "הקישוריות אינה פוסקת במערכות האפלקטיביות. כמות המכשירים בעולם, שמשדרים מידע חשוב שיש לעשות בו שימוש בתוך המערכות הארגוניות הקיימות, מחייבת יכולות קישור לרכיבים השונים, בפרוטוקולים רבים ומגוונים. כחלק מהפלטפורמה, אנחנו מספקים תמיכה בכל הפרוטוקולים לרכיבים השונים".

"הפתרון שהושק מספק אינטגרציה למערכות אחרות, בין אם הן מערכות ליבה של Software AG ובין אם לא", ציין. "כך, ארגונים רבים צורכים אנליטיקה של נתונים בענן, בשל היתרונות הגלומים באספקת יכולות מחשוב שם. אלא שיש להם מערכות ליבה רבות, שנרכשו והוטמעו בחלוף השנים. אנחנו מספקים את הגשר, המתווך, בין שני העולמות. הפתרון שהשקנו מחבר את כל המערכות הקיימות בארגון ומספק יכולת אינטגרציה לענן".

"יש לזכור כי ארגונים פועלים כיום לא רק בענן אחד, אלא בסביבת מולטי קלאוד, מרובת עננים", הוסיף. "הפתרון שלנו מכסה את כל מנעד האפשרויות: מערכות ליבה ארגוניות, אפליקציות ענניות כגון CRM, כספים ומשאבי אנוש, אנליטיקה מתקדמת ועוד, וכן תשתיות של ענקיות הענן – גוגל, AWS, אורקל ומיקרוסופט. חלק מהאתגר באינטגרציה הוא מערכות הליבה, שהינן בליבת המומחיות שלנו. ערכנו כבר פרויקטים שכאלה בכמה חברות ענק – סוויסקום השווייצרית, סטייפלס האמריקנית, פוג'יטסו ו-DSM, שפועלת בתחומי הכימיקלים".

לסיכום, אלראי התייחס לפעילות Software AG ישראל במצב הנוכחי ואמר ש-"כספקי מערכות קריטיות ומערכות ליבתיות, אנחנו עובדים במלוא הקיטור מהבית – או באתרי הלקוחות. אנחנו מוגדרים כמפעל חיוני ונמצאים לטובת הלקוחות במלוא המרץ. החברה העולמית נוטלת חלק במאמץ הלחימה בקורונה: בשבועות האחרונים בנו המומחים שלה בגרמניה לוח מחוונים שמזהה ומאפשר להתריע בזמן אמת כאשר כמות מיטות האשפוז בבתי החולים השונים מתקרבת לתפוסה מלאה. כך מתאפשר למערך הבריאות בגרמניה לפזר את חולי הקורונה בצורה טובה יותר, על מנת לאפשר טיפול מיטבי בהם. אנחנו מביטים על היום שאחרי משבר הקורונה ומעריכים שאז נערוך מאות פרויקטי אינטגרציה".

אירועים קרובים