תוכן שיווקי
בעקבות אירוע נספרו

מימוש האסטרטגיה ומפת הדרכים בפיתוח בווסטרן דיגיטל – עם Clarity PPM

17/02/2020 16:42
NessPRO

באחרונה ערכה נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, שולחן עגול על המוצר Clarity PPM של ברודקום. המוצר פותח על ידי CA Technologies, שברודקום רכשה אותה ב-2018. מוצריה של CA, המהווים כיום חלק מסל המוצרים של ברודקום, משווקים בישראל על ידי נספרו. המפגש התקיים בשיתוף עם פרוסיד, השותף הטכנולוגי של נספרו לשיווק והטמעת Clarity PPM.

Clarity PPM ממשיך להיות מוביל עולמי (Gartner MQ) לניהול פורטפוליו פרויקטים, עם אלפי לקוחות ומיליוני משתמשים ברחבי העולם. המוצר תומך בטרנספורמציה של תפקידי הניהול ותומך במנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים של העידן החדש ובבעלי עניין ארגוניים וחוץ ארגוניים. הפלטפורמה מאפשרת יישום מהיר לניהול מתקדם בענן ובסביבה הפנים ארגונית, בעזרת ממשק משתמש חדשני, שניתן לעיצוב מהיר ונוח.

במפגש השולחן העגול הציג רון רהב, מנהל תחום PPM גלובלי בווסטרן דיגיטל, את היישום זוכה הפרסים ואת האופן שבו Clarity PPM תורם לארגון. שירלי אביבי הציגה יישום של הפתרון, שנמצא בתחילת דרכו, ברשות המסים, ותיארה את תהליך השינוי הארגוני, הנמצא בעיצומו. את המפגש חתם מארק לייטן, יועץ לקוחות באזור EMEA בברודקום, שסקר מגמות באופן ניהול המוצרים, המשאבים והתקציבים ב-Clarity PPM, יכולות מתקדמות נוספות בגרסאות הבאות של המוצר, הנגשת המידע הרלוונטי במקום הרלוונטי לגורם המתאים וכן מה שצופן העתיד הנראה לעין.

אחת המגמות שלייטן הזכיר היא שעד 2021, לפחות 40% מארגוני ה-IT הגדולים ישלימו את יישום גישת המוצר במרכז (Product centric approach), והשפה של ניהול הפרויקט תומר לניהול מוצר בעל מודל היררכי, עם ערך עסקי גבוה ומתמשך לארגון. המודל מורכב מיכולות עסקיות, שירותים, מוצרים, פלטפורמות, גרסאות וכדומה, וערך עסקי מגוון – רווח, חסכון, נתח שוק ועוד. השפה בין מנהלי ה-IT להנהלה הבכירה תהיה אחידה – התוצרים העסקיים יהיו מוגדרים ובהלימה לאסטרטגיה העסקית, ול-IT יהיה קל להצדיק השקעות עתידיות בהלימה לתוצרים.

רהב ריתק את הנוכחים כשתיאר את השימוש שעושה ווסטרן דיגיטל ב-Clarity PPM. ווסטרן דיגיטל היא חברה אמריקנית לאחסון נתונים דיגיטליים ואחת מיצרניות הדיסקים הקשיחים הגדולות בעולם. באמצעות Clarity PPM (לניהול מוצר ופורטפוליו – Product & Portfolio Management) מממשת החברה את האסטרטגיה שלה, החל מרמת מפת הדרכים של מוצרי החברה, תוך תרגום שלה לתכניות ולפרויקטים, תכנון עלויות הכרוכות במשאב האנושי, וכן עלויות רבות נוספות, מעקב וניטור אחר הפעילות וקבלת ההחלטות השוטפת. על הרצאתו של רהב – בכתבה הבאה, שתפורסם מחר (ג').

אירועים קרובים