C-Data תפיץ בלעדית את פתרונות ספלאנק בישראל

ספלאנק הוקמה ב-2003, יושבת בסן פרנסיסקו, ולה יותר מ-18,000 לקוחות ארגוניים, 91% מהם ברשימת Fortune 100 ● החברה פיתחה פלטפורמה לחיפוש, ניטור וניתוח ביג דטה, הנוצר במערכות ה-IT הארגוניות - הפיזיות, הווירטואליות, ואלו שבענן

משה זוארץ, מנכ"ל C-Data. צילום: קובי קנטור

C-data חתמה על הסכם להפצה בלעדית של מוצרי ספלאנק בישראל.

ספלאנק פיתחה פלטפורמה לחיפוש, ניטור וניתוח ביג דטה, הנוצר במערכות ה-IT הארגוניות – הפיזיות, הווירטואליות, ואלו שבענן. הפלטפורמה מנתחת את כמויות המידע הרב בזמן אמת, ומסייעת לארגונים להפיק מהן תובנות. הפלטפורמה מספקת ניראוּת בזמן אמת ותובנות קריטיות לגבי חוויית הלקוח, טרנזקציות ומדדים עסקיים אחרים, עושה זאת ממערכות רבות ובמקביל, והופכת את הנתונים לנגישים, שמישים ובעלי ערך.

עוד מנטרת המערכת את כל הנתונים, כדי לסייע בטיפול בתקלות לחקירת אירועי אבטחה. היא עושה זאת בתוך דקות, במקום שעות או ימים. המערכת מנטרת את התשתיות הארגוניות מקצה לקצה, על מנת למנוע ירידה ברמת השירות. החברה פועלת בתחומי אבטחת מידע, הלימה לרגולציות, ניתוח תפעול ה-IT – המכונה ITOA – האינטרנט של הדברים, BI ואוטומציה. היא עושה זאת לרוחב ה-IT הארגוני, בין היתר באפליקציות, שרתים ומכשירים ניידים.

ספלאנק הוקמה ב-2003, יושבת בסן פרנסיסקו, מונה יותר מ-2,000 עובדים ולה יותר מ-18,000 לקוחות ארגוניים ב-110 ארצות – 91% מהם ברשימת Fortune 100. אחד מהלקוחות הגדולים שלה מייצר את הכמות הבלתי נתפשת של 1 פטה בייט נתונים מדי יום.

לקוחות החברה נמנים על כל מגזרי התעשייה – מה-BBC, דרך טלפוניקה, דאו ג'ונס, EMC, וסימנטק. אבטחת מידע מהווה מחצית מהפעילות העסקית של החברה. באפריל 2018 ספלאנק רכשה את פנטום סייבר, המספקת יכולות לתזמור רכיבי אבטחת המידע, מיכון ויכולות תגובה מהירה. כך, החברה מספקת למנהלי האבטחה את מרכז העצבים האבטחתי בארגון עם ראשי התיבות OODA: הבחן, הכוון, החלט ופעל. כך, מנהל האבטחה מבין טוב יותר את נוף האיומים סביבו, והופך לפרו-אקטיבי.

משה זוארץ, מנכ"ל C-Data, אמר כי "פתרונות ספלאנק מסייעים לארגונים לפשט ולהקל על תהליכים מורכבים במערכות המחשוב והתשתיות הטכנולוגיות. בעזרת טכנולוגיה זו ארגונים מקבלים תובנות עסקיות  בזמן אמת. הסכם ההפצה הבלעדי יאפשר לנו לספק חווית לקוח של ניתוח נתונים מרובים בזמן אמת – מכלל מקורות המידע השונים בארגון ולהוות פלטפורמת נתונים אחת לפתרונות תפעול ואבטחת מידע עבור לקוחותינו".

תומר פרידור, מנהל הסניף הישראלי של ספלאנק. צילום: ניב קנטור

תומר פרידור, מנהל הסניף הישראלי של ספלאנק. צילום: ניב קנטור

תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל, אמר כי "החברה  מרחיבה את פעילותה בארץ. הסניף המקומי צמח  בשנה האחרונה במאות אחוזים". הוא סיים בצטטו את האנליסטים, לפיהם, "ספלאנק ערוכה לעתיד יותר מכל חברה אחרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים