Automat-IT הקימה אתר לרשות הטבע והגנים – על AWS

הפרויקט ארך כחמישה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

נועם רחי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי Automat-IT. צילום: יח"צ

Automat-IT ערכה פרויקט להקמת תשתית ענן לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, על הענן של AWS. הפרויקט ארך כחמישה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל אפיון של הפתרון, ביצוע ויישום מלא של הפרויקט והעברת עומסי העבודה לענן. במסגרתו Automat-IT תספק שירות מקצה לקצה לאתר, כולל מענה ותמיכה בתקלות 24/7 באמצעות NOC, חמ"ל לתפעול שהחברה מפעילה. המערכת החדשה עושה שימוש בשירותים מנוהלים של AWS וכוללת פתרון אוטומציה מבית Automat-IT.

אתר רשות הטבע והגנים משרת את ציבור המטיילים ומרכז בתוכו את כל המידע התיירותי והשיווקי של כל אתרי הטבע והגנים הלאומיים בישראל, לרבות אתרי מורשת. מעבר למידע אודות אתרים ומסלולי טיול, האתר כולל מידע אודות חניוני יום ולילה, אירועים מיוחדים וכן התראות ועדכונים בזמן אמת לגבי מזג אוויר קיצוני, שטפונות, סגירת מסלולי טיול, ואיסורים אחרים. האתר מאפשר רכישת כרטיסים לאתרים ולאירועים שונים.

אורן בן חורין, מנמ''ר רשות הטבע והגנים. צילום: פלי הנמר

אורן בן חורין, מנמ"ר רשות הטבע והגנים. צילום: פלי הנמר

אורן בן חורין, מנמ"ר רשות הטבע והגנים, אמר כי "האתר מהווה צומת מרכזי לתיירים מהארץ ומחו"ל הרוצים לטייל בארץ, ומוגדר כאתר קריטי. האתר דינמי ומספק אינפורמציה בזמן אמת במגוון רחב של תחומים. הוא אמור לעמוד בעומסים רבים ומשתנים, בתקופות חירום וכן בחגים ובחופשים, בהם מתקיימים מדי יום עשרות אירועים". הוא ציין כי "אנו רואים חשיבות רבה בתהליך המודרניזציה שהאתר עבר בפרויקט שדרוג תשתיות".

נועם רחי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, Automat-IT, ציין כי "הקמנו ברשות הטבע והגנים תשתית אמינה ומאובטחת יותר, בעלת רמת שרידות גבוהה, אשר מסוגלת להתמודד עם עומסים גדולים ומגוון רחב של משתמשים. בנוסף, התשתית החדשה מאפשרת לצוות המתפעל עבודה מהירה יותר, עם תחזוקה בעלות נמוכה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי ויסברט

    ברכות לרשות. מהמיינפרם הקטן למחשוב תצפיות ומחשבי ה-XT ודיסקטים 360K, כשעבדתי ברשות, עלייה לענן תוך פחות מ-3 עשורים לארגון שכוחו העיקרי הוא בשטח, זה הישג ראוי לציון.

אירועים קרובים