תוכן שיווקי

דוקומושן מסכמת שנה של הישגים והצלחות

ראיון סיכום שנה עם מנכ"ל החברה, אורן לשם

02/01/2020 13:17
אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן. צילום: אלכס זלידין

אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן, מסכם שנה של הצלחות ואחוזי צמיחה מרשימים ביותר, ומספר על הכניסה החלקה למגרש של הגדולים.

מה היה ההישג הכי גדול של דוקומושן השנה?
"דוקומושן מסכמת ארבע שנים מאז הושק הפתרון בענן של סיילספורס. מדובר בפתרון תוכנה כשירות (SaaS) הנחשב למוביל בתחום ה-Document Generation, שפותח כולו על פלטפורמת Force.com, ומשמש לתכנון והפקת טפסים ומסמכים ממערכת הסיילספורס. הכניסה שלנו השנה ללקוחות אנטרפרייז בישראל ובעולם הייתה בין נקודות הציון החשובות והמרגשות בהתפתחותה של החברה. בין לקוחותינו החדשים: קולומביה, נייס, EG Group, מימון ישיר, משרד האוצר, אבן קיסר, ואוליה וסזאם הצרפתית".

אילו תכונות חדשות פיתחתם ב-2019?
"במהלך השנה האחרונה פיתחנו מספר פיצ'רים חדשים, ביניהם היכולת לשלוף נתונים מכל מערכות הארגון, ולא רק מסיילספורס. הפיצ'ר החדש עונה על צורך שגדל בשנים האחרונות בשוק. דוגמה לכך אפשר לראות ביישום במימון ישיר. תכונה נוספת ומשמעותית שפיתחנו השנה קשורה לכל נושא האוטומציה. לדוקומושן ממשק פשוט ומלא לכל רכיבי האוטומציה של סיילספורס: Process builder, Visual Flow וכדומה. כלים אלה מאפשרים ללקוחות למכן תהליכים שלמים של שירות ומכירות לצד היכולת להפיק מסמכים בצורה קלה ואוטומטית. יכולות נוספות הן בתחום המסמכים האינטראקטיביים, יכולות חתימה ופורמט HTML5 ו-PDF מונגש, שמאפשרים לארגון מיצוי מלא של הפוטנציאל הדיגיטלי. בשילוב עם יכולות הניהול והאנליטיקה של סיילספורס, מדובר בחבילה מלאה ועוצמתית ללקוח".

מהם האירועים המשמעותיים שהשתתפתם בהם במהלך השנה?
"דוקומושן משתתפת באופן קבוע באירועי סיילספורס בארץ ובאירופה, שהיא השוק המרכזי שלנו. השנה השתתפנו בשלושה כנסים גדולים של סיילספורס: באמסטרדם, בלונדון ובפריז. פגשנו שותפים עסקיים רבים, שהצטרפו בהמשך לרשימת השותפים שלנו וכיום הם מטמיעים את הפתרון דלנו בארגונים מובילים בעולם. האירוע המשמעותי ביותר היה אירוע מצומצם בפריז שאליו הוזמנה דוקומושן, יחד עם מספר מצומצם של חברות שסיילספורס בחרה בקפידה, בהתבסס על קצב צמיחה חריג ופוטנציאל גידול משמעותי. בכנס זכינו לכבוד רב והיכרות עם דמויות מפתח במטה האירופי של החברה, שמסייעים לנו בצמיחתנו בשוק ביבשת זו".

דוקומושן

דוקומושן

מהן הציפיות של החברה בשנה הבאה, מבחינה מספרית?
"בהתבסס על אחוזי הצמיחה של החברה, שעומדים על למעלה מ-200% גידול בכל שנה, ניתן לראות עלייה אקספוננציאלית במחזורים, ב-ARR וכן בכמות המשתמשים בדוקומושן. לקוחות קיימים משדרגים ומרחיבים מאוד את השימוש במוצר וממשיכים לדרג אותנו בחמישה כוכבים. לכן, אנחנו צופים לשמור על קצב הגידול גם בשנים הבאות".

לסיכום, מהו הערך המוסף של דוקומושן?
"הייחודיות של דוקומושן נמצאת בשילוב המצוין שבין מוצר עשיר בפונקציונאליות, המעצים את יכולות המכירה והשירות של המשתמשים בו, לקלות שימוש ורמת שירות יוצאות דופן ללקוחות ולשותפים – מה שמאפשר הטמעה מאוד מהירה ומוצלחת של הפתרון ומעניק ערך עסקי רב לארגונים שמחפשים יתרון תחרותי".

אירועים קרובים