תוכן שיווקי
בעקבות אירוע קומוולט

קומוולט ובינת הטמיעו מערכת גיבוי ושחזור נתונים בלומניס

30/12/2019 13:23
קומוולט

לומניס, חברה פרטית ישראלית, הוקמה ב-1992, והיא מובילה עולמית ומומחית בעלת שם עולמי בפיתוח ומסחור טכנולוגיות חדשניות של מכשור רפואי מבוססות אנרגיית לייזר, הבזק אור (IPL) וגלי רדיו (RF). מטה החברה, הכולל את משרדיה, מעבדות, אולמות ייצור ומחסנים, שוכן ביקנעם.

לומניס בחרה בפתרון של קומוולט לגיבוי ושחזור נתוני החברה. במהלך הפרויקט הוטמעה מערכת Commvault Complete Backup & Recovery עבור 300 מכונות וירטואליות, סביבת NAS ואפליקציות Microsoft SQL ו-Exchange DB, תיבות אופיס 365, סיילספורס, מערכות ענן וגיבוי עבור 200 מחשבים ניידים, כולל הורדה לקלטות (B2D2T). המערכת הוטמעה בשני דטה סנטרים מרכזיים של לומניס – בישראל ובסניפים שונים בעולם (ארצות הברית, יפן, הודו, אירופה וסין), כאשר תמיד מתבצעות רפליקציות לאתר הראשי ביקנעם.

המערכת תוכננה והוטמעה בהובלתו של עמוס חגי, מנהל צוות ה-PS של קומוולט, בשיתוף בינת, שסיפקה שירותי התקנת חומרה, תחזוקה והדרכה.

לדברי נועם בקר, מנהל IT גלובלי בלומניס, "החברה התמודדה בעבר עם מספר אתגרים, ביניהם גיבוי המבוסס על קלטות ללא יכולות ניהול ושחזור חומרים לא קריאים, נפילות של שחזור בסימולציות בזמן אמת, צוות IT קטן שנותן מענה לארגון בינלאומי, רשת WAN מוגבלת, תקשורת מוגבלת לאתרים שונים בעולם ועוד. בזכות שיתוף פעולה ייחודי עם קומוולט ובינת, לומניס הצליחה להתגבר על האתגרים ולבטל את הסיכון של המשכיות עסקית בתחום הגיבוי, ושחזור נתונים על ידי הטמעת מערכות יעילות ואמינות ברחבי הסניפים השונים של החברה בכל העולם. בנוסף לכך, צוות ה-IT של לומניס התייעל משמעותית, באמצעות מערכות הניהול המתקדמות ויכולות שחזור עצמאיות".

יוסי אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קומוולט. צילום: ניב קנטור

יוסי אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קומוולט. צילום: ניב קנטור

יוסי אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קומוולט, אמר כי "לומניס היא חברה בעלת מספר לא מבוטל של אתרי לוויין ואתר מרכזי בישראל. התבקשנו לתת פתרון לכלל האתגרים העומדים בפני הארגון בניהול המידע המבוזר, וביניהם ניהול מרכזי, הפקת דו"חות מנהליים מפורטים, שישקפו את מצב הסביבה, יכולת גיבוי ושחזור למחשבי הקצה ולמחשבים ניידים, וירטואליזציה, בסיסי נתונים מסוג SQL וגיבוי סאפ,קבצים ושרתי אחסון. זאת, תוך שמירה על אבטחת המידע ויכולת שחזור גרנולרית, וכן יכולת גיבוי .Exchange אתגר נוסף שעמד בפני הארגון הוא תמיכה בספקי ענן מרובים ) Multi cloud vendors) ותמיכה בגיבוי אפליקציות תוכנה כשירות (SaaS)".

"הארגון ביצע בדיקת היתכנות (POC) שנמשכה כחודש. בבדיקה נבחן הפתרון, שאפשר מתן מענה לכלל האתגרים שהוצבו בפני הארגון. הבדיקות לוו על ידי אנשי קומוולט יחד עם הצוות המקצועי של בינת. שיתוף הפעולה המוצלח בין החברות תרם להצלחת בדיקת ההיתכנות, לשביעות רצונם של אנשי לומניס", ציין אשכנזי.

עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה לטכנולוגיות מחשוב בבינת. צילום: יח"צ

עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה לטכנולוגיות מחשוב בבינת. צילום: יח"צ

לדברי עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה לטכנולוגיות מחשוב בבינת, "בינת הנה אינטגרטור מוביל בשוק בתחום תשתיות המחשוב הארגוניות ועובדת עם היצרנים הגדולים והחדשניים בשוק ה-IT. שיתוף הפעולה ההדוק בין קומוולט לבינת מייצר יכולת מיטבית של הנדסה וביצוע של פרויקטים ייחודיים בתחום ניהול והגנה על המידע מקצה לקצה. האיכות, היציבות, הבשלות, ורשימת התכונות המתקדמות ביותר של טכנולוגיית קומוולט מספקת יכולות מדהימות בנושא ניהול הדטה. בשילוב עם שירותי אובג'קט והמשכיות עסקית הזמינים בענן בינת, העוצמה של הטכנולוגיה מגיעה לשיא. אלה הם פתרונות חדשניים ללקוחות מתקדמים".

אירועים קרובים