אזלו כל אוזניות AirPods Pro החדשות של אפל בחברה ובערוצי ההפצה בארה"ב

מסתבר שאוזניות AirPods Pro נחטפו כולן עוד לפני החגים, והמלאי שלהן אזל גם בחברה ובכל ערוצי ההפצה הרשמיים, כמו אמזון, וולמארט, בסט ביי וטארגט ● מוכרי צד ג' באי-ביי מבקשים עליהן מחירים יקרים יותר מהמחיר הרשמי של אפל

רעשים ופצפוצים. AirPods Pro. צילום: אפל

מי שתכנן קפיצה לארה"ב ורכישה של אוזניות AirPods Pro של אפל, בעיצוב חדש ועם טכנולוגיית סינון רעשים, שהושקו רק לפני חודשיים – הן נחטפו כולן עוד לפני החגים.

כבר בנובמבר פורסמו ידיעות על כך שמלאי האוזניות בחנויות אפל אזל, ובהזמנות מהאתר של אפל צוין, כי האוזניות יגיעו למזמין רק אחרי הכריסטמס, אבל בערוצי שיווק אחרים (כמו טארגט, וולמארט ובסט ביי) עוד ניתן היה לרכוש אותן.

כעת, גם אצל הקמעונאיות אזל המלאי, ובאתרי המכירה שלהן אין אפשרויות משלוח. גם באמזון, שהציעה אותן בהנחה של 10 דולר – אזל המלאי. בחנויות פיזיות בודדות נותרו עוד כמויות קטנות מאוד שניתן לרכוש ולאסוף לבד. באתר של אפל מצוין זמן אספקה בעוד ארבעה שבועות.

גם אצל רוב מפעילות הסלולר אזל מלאי האוזניות החדשות, ולפי בדיקת אתר CNBC רק בחברת ורייזון ניתן לרכוש אותן עם זמן אספקה של עד 27 בדצמבר.

למי שממש חייב זוג אוזניות AirPods Pro – יכול לבדוק באי-ביי, שמוכרי צד שלישי רבים מנצלים את הביקוש להן ומציעים אותן במחירים גבוהים יותר מהמחיר הרשמי של אפל, אבל גם להסתכן ברכישה של מוצר מזויף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים