גוגל הכניסה לג'ימייל אפשרות להצמיד מיילים למיילים – למה זה טוב?

חסל סדר העברות מיילים, מעכשיו תוכלו להכניס כמה וכמה כאלו לתוך הודעה חדשה אחת ולשלוח אותן יחד למכותב מסוים

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

גוגל הכניסה חידוש לשירות הדוא"ל שלה, ג'ימייל. מעתה תוכלו להצמיד מיילים קודמים למכתב האימייל החדש שלכם, במקום להעביר הודעות דוא"ל לנמענים האחרים.

"שמענו מכם שיש מצבים שצירוף הודעות דוא"ל הגיוני יותר מאשר העברת אימיילים נפרדים, למשל כשרוצים להעביר הודעות מרובות הקשורות לנושא בודד", הסבירה גוגל בפוסט שמבשר על החידוש בדף המעדכן את משתמשי ה-G suite שלה. "בעזרת הפונקציונליות החדשה הזו תוכלו לעשות בדיוק את זה. שליחת מיילים כקבצים מצורפים מאפשרת לכם לכתוב הודעת דוא"ל מסכמת לנמענים שלכם, ולצרף את מקבץ הודעות הדוא"ל התומך, שהנמענים יכולים לפתוח ישירות בדואר שלהם", הוסיפה הענקית ממאונטיין וויו.

למרות שהתיאור שלה נשמע קצת משונה, התכונה החדשה הזו יכולה להתגלות באמת כשימושית מאוד, בעיקר לעבודה פנים-משרדית, מכיוון שתמנע את העברת המיילים בכל פעם שיש מידע שצריך לתקשר אותו בין אנשי צוות העובדים. גם ללקוחות פרטיים התכונה עשויה לסייע – בעיקר כדי לרכז נושאים ולא להציף זה את זה סתם בעוד ועוד מיילים.

הצמדת מייל למייל בג'ימייל. צילום: גוגל

הצמדת מייל למייל בג'ימייל. צילום: גוגל

התכונה מתגלגלת כעת לכל המשתמשים, ולאחר שתהיה זמינה, בכדי לעשות בה שימוש, כשתראו אפשרות "העבר כקובץ מצורף" בתפריט – לחצו עליה על-מנת לשלוח קובץ מצורף למייל שאתם מנסחים. תוכלו לצרף אליו כל מייל קודם שתרצו ממקום הימצאו בתיבות הדואר השונות. ניתן גם לגרור ולשחרר את כל המיילים שרוצים להצמיד אל חלון הטיוטה הפתוח.

בכדי לענות למייל שקיבלתם ולצרף אימייל קודם לתשובתכם, פתחו את הודעת הדוא"ל ולחצו כרגיל על 'השב'. לאחר מכן לחצו על הסמל שיופיע בחלק העליון של המסך. בחרו את הדוא"ל שברצונכם לצרף למייל התגובה או גררו את המייל שתרצו לצרף אל הודעת התשובה שלכם, ולחצו על 'שלח'.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פינוקיו

    מה חדש? באאוטלוק הפיצ'ר הזה מזמן קיים...

אירועים קרובים