סמסונג חושפת: שינויים גדולים במכשירי הגלאקסי הבאים

בקשה שהגישה סמסונג למשרד התקנים הסיני חשפה כי דגמי גלאקסי S11 של החברה יכללו חמש מצלמות, יתמכו בדור 5, יכילו טכנולוגיית סוללה חדשנית ושיפורים נוספים

מכשירי גלאקסי +S11, כפי שנחשפו על ידי LEAKS בטוויטר

לאחר שורה של הדלפות על דגמי גלאקסי S11 העתידיים של סמסונג, כעת החברה עצמה חשפה בפעם הראשונה ידיעות על המכשיר החדש שלה, בבקשה שהגישה למשרד  התקנים הסיני. החברה חשפה את שם הדגם כמו גם את התכונות העיקריות ואת מהירות הטעינה של המכשיר.

לפי הידיעות, מכשיר ה-+S11 יכלול שינויים גדולים במצלמה האחורית שלו, שתהיה בת חמש עדשות שישולבו במסגרת מלבנית בגב המכשיר. המצלמה הראשית תהיה של 108 מגה-פיקסל עם זום אופטי X5 ותאפשר צילום וידיאו ב-8k. חוץ מן העדשה האולטרה-רחבה ועדשות טלה-פוטו, לא ברור אילו מודולים חדשים יתווספו לה.

עוד אישרה סמסונג, כי מכשיר ה-S11 יתמוך בדור 5, ויש בכך איתות שכמעט כל היצרניות הגדולות ישלבו תמיכה בדור 5 במכשירי הדגל שלהן, כולל גם אפל.

מן המסמכים בבקשה של סמסונג עולה עוד בשורה, פחות משמחת, שהמכשיר יתמוך במהירות טעינה מקסימלית שח 25 ואט בלבד – אמנם צעד קדימה מסטנדרט ה-15 ואט, אבל צעד אחורה ממכשירי ה-Note 10 Plus, שתומכים במהירות טעינה של 45 ואט, וייתכן שמהירות הטעינה הגבוהה תישמר רק לדגמי ה-Note.

עוד נודע, כי סמסונג עובדת כעת על טכנולוגיית סוללה מהפכנית שתשולב במכשיר.

פרטים נוספים כוללים מצלמה מהפכנית ששם הקוד שלה הוא Hubble, בשל יכולות הזום הגבוהות, וגם שיהיו מצבי צילום חדשים, עיצוב חדש, שדרוג ביצועים גדול, זיכרון מדור חדש, חיישן טביעת אצבע גדול במיוחד וגם סוללה בעלת נפח גדול בהרבה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים