איל מקיאג' רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי ניאו-ווייז

גורמים מעריכים כי סכום העסקה עומד על 1.5 מיליון דולר ● מטרת הרכישה של הסטארט-אפ המתמחה בתחום הדטה וה-AI היא לתמוך בצמיחה האגרסיבית ובפעילות המסחר אונליין של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי

מימין לשמאל: שירן הולצמן-אראל, סמנכ"לית מוצר גלובלי, איל מקיאג'; ועומר נבו ויואב כפרי, מייסדי ניאו-ווייז. צילום: יח"צ

איל מקיאג' – חברה בינלאומית העוסקת בייצור ושיווק של מוצרי יופי – רכשה את הסטארט-אפ הישראלי ניאו-ווייז, שמפתח טכנולוגיות מבוססי אינטליגנציה מלאכותית למסחר אלקטרוני. גורמים מעריכים כי סכום הרכישה עומד על 1.5 מיליון דולר.

השילוב בין השניים יאפשר לאיל מקיאג' להמשיך לייצר חדשנות בענף הקוסמטיקה שבו היא פועלת, באמצעות שימוש בטכנולוגיה ויכולות דטה מתקדמות. הרכישה מגיעה כשנה לאחר השקת המותג בשוק האמריקני. 

איל מקיאג' נחשבת לאחת מחברות ה-DTC (ר"ת Direct to consumer) הצומחות ביותר בארה"ב בענף הטיפוח, ומפעילה פלטפורמת e-commerce מתקדמת למכירת תמרוקים ומוצרי ביוטי אונליין, אשר פותחה על ידי הצוות הטכנולוגי של החברה.

שירן הולצמן-אראל, סמנכ"לית מוצר גלובלי ומייסדת מותג איל מקיאג' בארה"ב. צילום: יח"צ

שירן הולצמן-אראל, סמנכ"לית מוצר גלובלי ומייסדת מותג איל מקיאג' בארה"ב. צילום: יח"צ

שירן הולצמן-אראל, סמנכ"לית מוצר גלובלי ומייסדת מותג איל מקיאג' בארה"ב, אמרה כי: "הפוקוס שלנו הוא להמשיך ולהשקיע בבניית טכנולוגיות ויכולות אשר מעניקות לנו יתרון תחרותי מובהק, ומאפשרות המשך צמיחה אגרסיבית למותג בשוק האמריקני והחדרה מהירה יותר לשווקים חדשים אשר נמצאים בתכנית העבודה שלנו לשנים הקרובות. אנו מתרגשים לצרף את ניאו-ווייז ואת יכולות הדטה וה-AI המדהימות שלהם, אשר יחזקו את מעמדה של איל מקיאג' כמובילה טכנולוגית, ויאפשרו לנו להמשיך ולהציע ללקוחות שלנו חווית משתמש מתקדמת, ייחודית ובעלת ערך אמיתי. רכישת  ניאו-ווייז מהווה ציון דרך משמעותי עבור הצוות הטכנולוגי שלנו ועבור החברה כולה".

לדברי עומר נבו, מייסדה המשותף של חברת ניאו-ווייז: "הקמנו את NeoWize כדי ליצור חדשנות פורצת דרך בתחום הבינה המלאכותית, הטכנולוגיה והמסחר המקוון. אנו נרגשים להצטרף לאיל מקיאג', שחולקת איתנו גישה זהה ביחס לחשיבותה של החדשנות הטכנולוגית בשוק המסחר המקוון. אנחנו מתרגשים להמשיך ולפתח את יכולות הבינה המלאכותית של החברה וליצור חוויית משתמש פרסונלית מהמתקדמות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים