תוכן שיווקי
מק'אפי ממשיכה להשקיע במרכז הפיתוח בישראל

כוכבית אלמגור – מובילת הפיתוח ומנהלת האתר הישראלי של מק'אפי

11/11/2019 12:20
כוכבית אלמגור, מנהלת מרכז הפיתוח של מק'אפי בישראל. צילום: אילון יחיאל

חברת אבטחת המידע מהמכשיר לענן (Device to cloud) מק'אפי ממשיכה להגדיל את נוכחותה בישראל, ומתמקדת בגיוס טאלנטים לקבוצת המחקר והפיתוח בתחום הסייבר. האתר הישראלי יהיה בעל תפקיד מרכזי בפיתוח ושיפור פתרונות להגנה על נתונים רגישים (Data Protection).

עם יותר מ-15 שנות ניסיון בהובלת ארגונים גדולים בארץ ובאתרים שונים בעולם, כוכבית אלמגור מצטרפת למק'אפי כמובילת הפיתוח ומנהלת האתר הישראלי של החברה. אלמגור והצוות הישראלי ירכזו את מאמציהם בפיתוח מוצרים ופתרונות חדשניים וייעול תהליכי האינטגרציה עם שאר מוצרי החברה, על מנת לספק ללקוחותיה של מק'אפי פתרונות אבטחה חדשניים כגון McAfee MVISION Insights ו-McAfee Unified Cloud Edge, וכן בשיפור פתרונות הדגל הקיימים של MVISION ePolicy Orchestrator (או, בקצרה, ePO).

"אני גאה להצטרף למק'אפי, שהיא אחת מחברות אבטחת המידע המובילות, הוותיקות והמפורסמות בעולם", אמרה אלמגור. "החדשנות בתעשייה שלנו לא תיפסק לעולם, מאחר שתמיד יהיו גורמים שימשיכו לנסות לחדור ולחבל במערכות ובמידע של הלקוחות. אני רואה בתפקיד זה הזדמנות פנטסטית להיות חלק מהפיתוח של פתרונות אבטחה חדשניים ברמה העולמית".

סט פתרונות חדש

בשנה האחרונה הכריזה מק'אפי על McAfee MVISION, שהוא סט פתרונות ראשון מסוגו, שכולל מוצרים חדשניים של החברה, שתוכננו על מנת לתת ללקוחות מערכת אבטחה גמישה ומקיפה לניהול מוצרי אבטחה שונים על בסיס הצרכים שלהם היום ובעתיד, בו הם מתקדמים למערכות הפעלה מודרניות ולענן.

מק'אפי

מק'אפי

בכנס הלקוחות והשותפים השנתי שנערך בחודש שעבר בארצות הברית, מק'אפי אף הרחיקה לכת עוד יותר והכריזה על החזון הבא בתחום פתרונות האבטחה – McAfee MVISION Insights. ייעודו של סט פתרונות זה הוא לעזור לארגונים לעבור לאסטרטגיית אבטחה פרו-אקטיבית מונחית פעולה (Action oriented), בהתאם למספר העולה של איומי האבטחה, על ידי איתור וטיפול באיומים רלוונטיים וקריטיים לארגון והתמקדות בהם. צוותי האבטחה יוכלו בקרוב להשתמש בנתונים שנאספו על ידי מק'אפי ביותר ממיליארד עמדות קצה וחיישנים ברחבי העולם, המתואמים עם נתוני האיום של החברה, כדי לספק את המידע הרלוונטי הנדרש במאבקם היום יומי באיומים על המערכות והמידע הרגיש שלהם. כמו כן, אותם נתונים ישמשו ליצירת מנגנוני הגנה מוקדמת ומניעה (Prevention) של איומים עוד לפני שהם נראים בסביבת הלקוח.

בנוסף על כך, מק'אפי הודיעה על פתרון Unified Cloud Edge – יוזמה ראשונה מסוגה בתעשייה לטיפול בבעיות אבטחת הענן, על ידי שילוב ואינטגרציה ייחודית של סט המוצרים McAfee MVISION Cloud, McAfee Web Gateway ו-McAfee Data Loss Prevention, הזמין דרך סביבת ניהול אחת – ePO, שמאפשרת קונפיגורציה וניטור אחודים.

מק'אפי מזהה את יתרונה של ישראל כאומת סייבר עם שפע של טאלנטים בתחום. החברה שמה לעצמה יעד להשקיע באתר הישראלי על מנת להגביר את קצב החדשנות והפיתוח, בכדי להביא לעולם את הדור הבא של פתרונות האבטחה.

אירועים קרובים