גוגל השיקה את מכשירי ה-Pixel 4, הניתנים להפעלה עם מחוות יד מול המסך

באירוע שערכה אתמול בניו יורק, השיקה גוגל את סמארטפוני העילית שלה Pixel 4 ו-Pixel 4 XL, מערכת NEST חדשה המתפקדת גם כרמקול חכם, אוזניות Pixel Buds ולפטופ חדש בשם Pixelbook Go

כולל תכונה לשיפור חיי הסוללה. Pixel 4. צילום: גוגל

באירוע שערכה אתמול בניו יורק, השיקה גוגל את סמארטפוני העילית שלה Pixel 4 ו- Pixel 4 XL, מערכת NEST חדשה המתפקדת גם כרמקול חכם, אוזניות Pixel Buds ולפטופ חדש בשם Pixelbook Go.

מכשירי ה-Pixel 4 החדשים כוללים את רכיב טכנולוגיית המכ"ם Soli, המאפשרים למכשיר לזהות מחוות שמפעילות תכונות רבות, כמו נפנוף ביד מול המסך כדי להשתיק התראות, להעביר שיר בספוטיפיי וכדומה.

הדגם הרגיל הוא בעל מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית FHD, ודגם ה-XL הוא בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית QHD ושניהם בקצב רענון תצוגה של 90 הרץ ואינם כוללים עוד את המגרעת. המעבד במכשירים החדשים הוא הסנאפדראגון 855 של קואלקום עם זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 64 או 128 ג'יגה-בייט.

גוגל הוסיפה למצלמה עדשה נוספת לצילום זום ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל, המגובה על ידי מנוע תוכנה, שגוגל מכנה "צילום מבוסס תוכנה". גם מצלמת הסלפי זוכה לשיפור עם חיישן אומדן מרחקים, שנועד לזיהוי פנים, המתפקד כאן, כמו במכשירי אפל, במקום סורק טביעת אצבע שנעלם מהמכשיר.

המכשירים יהיו זמינים החל מה-24 באוקטובר בצבעים שחור, לבן וכתום, במחירים החל מ-799 דולרים ל-Pixel 4 והחל מ-899 דולרים ל-Pixel 4 XL.

NEST Wi-Fi החדש – גם רמקול הפועל עם Google Assistant. צילום: גוגל

לצד המכשיר הוצגו אוזניות Pixel Buds האלחוטיות, ומערכת NEST  חדשה, שמתפקדת כנקודה חמה וגם כרמקול חכם, שנתמך גם על ידי Google Assistant.

עוד הוצג לפטופ מבוסס כרום בשם Pixelbook Go, שאמור לספק 12 שעות של הפעלה בין טעינות, במחיר החל מ-650 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים