תוכן שיווקי

ברודקום זכתה בפרס על מצוינות בשירות ובתמיכה – זו השנה השביעית ברציפות

22/09/2019 13:25
מתעקשת להיכנס לעולמות התוכנה. ברודקום

ברודקום זכתה באחרונה בפרס NFSB (ר"ת NorthFace ScoreBoard) על מצוינות בשירות הלקוחות והתמיכה בתחום השירותים הטכניים הגלובליים. הפרס הוענק על ידי המכון לניהול קשרי לקוחות (CRMI), שהוא אחד הארגונים הבולטים בעולם המתמחים בחוויית לקוח.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מייצגת בישראל את CA מבית ברודקום.

מדי שנה בוחן CRMI תוצאות סקר שביעות רצון לקוחות של יותר מ-500 חברות ברחבי העולם, כדי לקבוע את הסטנדרטים לקבלת פרס NFSB. זהו הפרס היחיד מסוגו המבוסס על תוצאות סקרי שביעות רצון לקוחות, כולל מידע על Net Promoter Score. מדדים נוספים כוללים את יכולתם של ארגונים לספק שירות למופת ללקוחותיהם, להפגין מחויבות עמוקה מתוך מטרה לעלות על הציפיות של הלקוחות ולבנות תרבות ממוקדת לקוח, שמעריכה כבוד, העצמה ואמון.

"תקן הזהב של חוויית הלקוח"

"כמעט 20 שנים אנחנו מעניקים את פרס ה-NFSB לחברות שמעריכות מחויבות עמוקה לשירות לקוחות מעולה על ידי בניית האסטרטגיות הטובות ביותר לתחום זה, תכניות הדרכה לעובדים וסביבות המתמקדות בלקוח", אמר ג'ון אלכסנדר מרגניס, נשיא ומנכ"ל המכון לניהול קשרי לקוחות. "זהו תקן הזהב של חוויית הלקוח".

"סביבות ה IT-של ימינו הפכו למטריצה מורכבת של מערכות מרובות עננים", ציין אשוק רדי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת התוכנה הארגונית בברודקום. "אנחנו גאים בהיותנו שותף אסטרטגי ללקוחות הארגוניים שלנו, ובכך שאנחנו מספקים כתובת אחת לתגובה לבעיות, ללא קשר למקורן. לכן, בין אם יש ללקוחות קוד פתוח, ענן ציבורי או פרטי, מיינפריים או כל האמור לעיל גם יחד, אנחנו מספקים להם תמיכה 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה, בכל מקום בעולם".

"אנחנו יודעים כמה חשוב ללקוחותינו לספק חוויה מעולה ללקוחותיהם, ולוקחים זאת בחשבון כשאנחנו שמים את הדגש הגדול ביותר על הצלחת הלקוחות, כדי שנוכל לתמוך בהם בצורה הטובה ביותר", אמר גרג לוטקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת המיינפריים בברודקום. "למעשה, בחטיבת המיינפריים חיזקנו עוד יותר את יכולתנו להשיג תוצאות טובות יותר בכך שהכנסנו לארגון אחד את כל המיומנויות שלנו בתחומי השירותים, התמיכה, הקדם מכירות, הפוסט מכירות והצלחת הלקוחות".

אירועים קרובים