מהיום בישראל: שירותי יוטיוב פרימיום ויוטיוב מיוזיק

שירות יוטיוב פרימיום, הכולל גם את שירות יוטיוב מיוזיק, מאפשר לצפות בתוכן באתר ללא פרסומות, נוסף להאזנה ברקע לסרטונים ושירים גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות, או כשהמסך נעול, ושמירת סרטונים לצפייה ללא חיבור לאינטרנט ● העלות: מנוי חודשי לפרימיום: 23.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו- 31.90 שקלים למשתמשי iOS; מנוי למיוזיק בלבד: 19.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-27.90 שקלים למשתמשי iOS 

יוטיוב פרימיום

במקביל להשקה בשמונה מדינות במזרח התיכון, השיקה היום יוטיוב בישראל שירות יוטיוב פרימיום ושירות יוטיוב מיוזיק. שירות הפרימיום מאפשר לצפות בתוכן באתר ללא פרסומות, והוא מציע בפעם הראשונה אפשרות האזנה ברקע לסרטונים ושירים מיוטיוב גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות, או כשהמסך נעול. עוד מאפשרת האפליקציה לשמור סרטונים ולצפות בהם גם ללא חיבור לאינטרנט. השירות מוצע בחינם למשך חודש למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.  

ברכישת מנוי פרימיום כל משתמש יקבל גישה גם לשירות יוטיוב מיוזיק – אפליקציה חדשה וייעודית להאזנה למוזיקה, שמציעה גם אלבומים רשמיים, סינגלים, רימיקסים, הופעות חיות וגירסאות כיסוי שאת חלקן ניתן למצוא רק ביוטיוב. גם באפליקציית המוזיקה יקבלו המשתמשים חוויית ההאזנה ללא צפייה בפרסומת, השמעה ברקע תוך גלישה או שימוש באפליקציות אחרות, וגישה למוזיקה ללא חיבור לאינטרנט. 

אפליקציית יוטיוב מיוזיק כוללת תכונה של חיפוש חכם, המאפשר למשתמשים למצוא את השיר המבוקש גם אם אינם זוכרים במדויק את שם השיר או המבצע.

הודות לטכנולוגיית בינה מלאכותית ולהיסטוריית השימוש האישית ביוטיוב, אפליקציית המוזיקה מתעדכנת תדיר עם המלצות ייחודיות למשתמשים, כמו רשימות השמעה המותאמות בדיוק לטעם של כל אחד ואחת. במידה ותאשרו לאפליקציה לדעת מהו המיקום שלכם, תקבלו המלצות לרשימות השמעה המתאימות לפעילות שאתם עושים באותו רגע – בין אם זה אימון בחדר הכושר, נסיעה לעבודה ועוד. 

בנוסף, תכונת ה-Offline Mixtape מייצרת עצמאית רשימות השמעה המבוססות על הטעם האישי של כל משתמש ומתעדכנות באופן קבוע בשעות הלילה אם המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט אלחוטי. 

מנוי חודשי של יוטיוב פרימיום, הכולל גם את יוטיוב מיוזיק יעלה 23.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו- 31.90 שקלים למשתמשי iOS. מנוי לשירות יוטיוב מיוזיק בלבד יעלה 19.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-27.90 שקלים למשתמשי iOS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים