תוכן שיווקי

רוקוול מחזקת את אבטחת מערכות הבקרה

החברה מציעה מוצרים משופרים, המספקים אבטחה מובנית המסייעת בהגנה על שלמות המערכת

10/09/2019 13:22
ה-Logix5585 של רוקוול. צילום: יח"צ

כיום, לתקשורת בין רכיבי הבקרה התעשייתיים יש הגנה מינימלית – דבר שמשאיר אותם חשופים לאיומי חבלה, שעלולים לפגוע בתהליך הייצור או לגרום לפציעת העובדים. פתרונות חדשים מבית רוקוול (Rockwell Automation) מספקים אבטחה מובנית המבוססת על תקני האבטחה הקפדניים בעולם, כדי להגן על התקשורת ברמת הבקרה ועל שלמות המערכת הכוללת.

בתור החברה המובילה בעולם המתמקדת בשילוב אוטומציה תעשייתית עם טכנולוגיה דיגיטלית, רוקוול נמצאת בנקודה ייחודית, המסייעת לצמצום פערי אבטחה בפעולות ייצור מכוונות. המוצרים החדשים של החברה, המכילים אבטחה מובנית, מספקים את ההגנה הטובה ביותר שקיימת בתעשייה לתנועות ברמת בקרה. כך, כבר מהיום הראשון יכולים המשתמשים לזכות בתחושת הביטחון ששלמות המערכות שלהם והתקשורת בין המכשירים מוגנות.

CIP Security יכול להגן על הרכיבים ועל המערכת המבוססת על EtherNet/IP מפני הסיכונים הגדולים ביותר במערכות המכוונות – לדוגמה, התחברות של מחשבים לא מורשים. המערכת מתפקדת במספר דרכים: ראשית, היא מגבילה את הרכיב להתחבר למחשב מורשה אחד בלבד. שנית, המערכת מגינה מפני שינויים העלולים להתבצע על ידי צד שלישי בהודעות שנשלחות בין הרכיבים. כל זאת, על מנת להבטיח שהמידע שנשלח יגיע ליעדו במלואו וללא שינויים שעלולים לגרום לתקלות או פגיעה בחיי אדם. לבסוף, התקשורת מוצפנת, כדי להגן על המידע המועבר.

מודול התקשורת ControlLogix EtherNet/IP של אלן-ברדלי הוא בין המכשירים הראשונים בתעשייה שמשתמש בפרוטוקול CIP Security של ODVA. הפרוטוקול מסייע לוודא שרק מכשירים בעלי הרשאה מחוברים במהלך פעולות ייצור. הוא מסייע גם במניעת ניסיונות חבלה או הפרעה לתקשורת בין המכשירים. CIP Security הוא הפרוטוקול התעשייתי הראשון שתומך באבטחת שכבת התעבורה (TLS) – תקן האבטחה האמין ביותר שקיים.

בנוסף, בקר ControlLogix 5580 המשופר החדש של אלן-ברדלי הוא הבקר הראשון בעולם שעומד בתקן האבטחה החזק ביותר כיום, IEC 62443-4-2. התקן מגדיר את דרישות האבטחה הטכניות לאוטומציה תעשייתית ומרכיבי מערכת הבקרה. הסמכה זו מתבססת על אישור 2018 של מחזור החיים של פיתוח אבטחה (SDL) של רוקוול בתקן IEC 62443-4-1.

כדי ללמוד עוד על המוצרים של רוקוול ועל CIP Security, שנועדו למנוע מתקפות אבטחה תעשייתיות, צרו קשר עם רוקוול ישראל.

אירועים קרובים