תוכן שיווקי

ברודקום מציגה: פלטפורמת הבדיקה הרציפה מבוססת ה-AI הראשונה בעולם

הפלטפורמה מאפשרת בדיקות בשלב מוקדם - Shift Left

25/08/2019 13:38
מתעקשת להיכנס לעולמות התוכנה. ברודקום

ברודקום הודיעה על זמינותה של BlazeMeter Continuous Testing Platform – הפלטפורמה הראשונה בעולם שמופעלת על ידי בינה מלאכותית ומבוססת על קוד פתוח, לבדיקה רציפה ומלאה בקנה מידה ארגוני. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מייצגת בישראל את CA מבית ברודקום.

BlazeMeter Continuous Testing Platform מרחיבה את יכולותיה של Blazemeter בתחום הבדיקה של עומסים וביצועים. היא מוסיפה פונקציונליות משמעותית, ומאפשרת לארגונים לספק חוויית לקוח מעולה ולהגיב להזדמנויות בשוק, תוך חיסכון בזמן ומשאבים. BlazeMeter Continuous Testing Platform בנויה על פלטפורמת קוד פתוח, מונעת סיבוכים, מביאה לאימוץ של בדיקות רציפות ומגבירה את רמת הבשלות של ה-DevOps.

מדובר בפתרון שלם לבדיקה רציפה. הפלטפורמה כוללת פונקציונליות של ממשק משתמש, חוויית משתמש, בדיקות וניטור API, וכן בדיקות ביצועים ושירותים וירטואליים. כלל היכולות משולבות בתהליך עבודה אינטואיטיבי המיועד לצוותים זריזים וגמישים (אג'יליים). השימוש בפלטפורמה הוא בשיטת תוכנה כשירות (SaaS), עם תמיכה בעננים רבים או בענן פרטי. זוהי מערכת קלה לעבודה ואינטואיטיבית, והיא מהווה כלי רב עוצמה המספק יתרון תחרותי.

NessPRO

NessPRO

התכונות העיקריות של הפלטפורמה

  • יכולות מקיפות בפלטפורמה אינטואיטיבית אחת – חוסכת זמן בהתקנה, בתחזוקה, באימוץ ובשימוש.
  • בדיקת חוויית משתמש ב-Web scale, על פי דרישה. הפלטפורמה מריצה בדיקות עומסים וביצועים יחדיו, כדי להבטיח חוויית משתמש ללא רבב באפליקציות אינטרנט ואפליקציות ניידות, שאינן יכולות להיכשל אפילו כאשר משתמשים בהן מיליוני אנשים.
  • נראות ואנליטיקה, ללא צורך לבצע קונפיגורציה או לתחזק.
  • הפלטפורמה מעצימה מפתחים באמצעות Mock services או שירותים וירטואליים רבי עוצמה. היא מאפשרת יצירה בעזרת כלי קוד פתוח, מפרטי API או ממשק משתמש ושימוש חוזר, וכן שיתוף בקטלוג וירטואלי.
  • ניתן לבצע באמצעותה בדיקות וניטור מעקב של API ב-360 מעלות. הפלטפורמה מאפשרת ליצור בדיקות API תוך דקות, באמצעות אותו סקריפט לבדיקה וניטור, תוך מתן אפשרות לצוותים זריזים וגמישים לנטר שירותים ברציפות בייצור.
  • כל התכונות זמינות כקוד. ניתן לבצע בדיקות בשלב מוקדם (Shift Left), ולהתקדם עם פיתוח גמיש וזריז, באמצעות ממשק משתמש המאפשר טרנספורמציה של מרכז המצוינות (CoE), תמיכה זריזה וגמישה, ותמיכה ב-DevOps.

"עסקים צריכים לספק חדשנות מהר יותר, מבלי להתפשר על האיכות, על מנת לספק חוויית לקוח יוצאת דופן. מתודולוגיות מסורתיות וכלים מדור קודם אינם יכולים לעמוד בקצב של צוותים זריזים וגמישים. BlazeMeter Continuous Testing Platform מסייעת לארגונים לבצע בדיקות בשלב מוקדם – Shift Left, ומאפשרת למפתחים ליצור קוד בגישת Quality by Design, תוך מניעת ליקויים יקרים ובאמצעות אוטומציה של בדיקות הנעזרת בבינה מלאכותית", אמר אשוק רדי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת התוכנה הארגונית בברודקום.

BlazeMeter Continuous Testing Platform זמינה עתה. למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים