כך חולפת תהילת עולם: וריזון תמכור את טמבלר תמורת מיליונים בודדים

טמבלר תעבור לאוטומטיק, בעליה של וורדפרס, תמורת סכום של כמה מיליוני דולרים ● המנכ"ל של החברה הרוכשת הצהיר כי חסימת התכנים הפורנוגרפיים ברשת החברתית תימשך

חברת אוטומטיק, בעליה של וורדפרס, הכלי לפרסום מקוון, תרכוש מ-וריזון את רשת המיקרו-בלוגינג טמבלר, ולפי השמועות תשלם עליה כמה מיליוני דולרים, הרבה-הרבה פחות מ-1.1 מיליארד דולר ששילמה עליה יאהו! ב-2013.

בשנת 2017 רכשה וריזון את יאהו!, ובמסגרת זו נרכשה על ידה גם טמבלר, שנמצאת על המדף כבר כמה חודשים, כשעד לאחרונה רק פורנהאב הביעה עניין ציבורי לרכוש אותה.

במסגרת הרכישה יעברו גם 200 עובדי טמבלר לאוטומטיק.

במהלך השנים האחרונות התמודדה טמבלר עם ביקורות קשות על כך שלא פיקחה כראוי על תוכן פורנוגרפי, ובעקבות כך הסירה וריזון תוכן זה מהרשת החברתית, שהיה חלק מהותי בתכנים שסיפקה למשתמשיה, מה שעורר חשש לנטישה מסיבית של משתמשיה. אולם ביקורות נוספות הושמעו על כך שטמבלר לא יישמה כראוי את החסימה של התכנים הפורנוגרפיים.

מנכ"ל אוטומטיק, מאט מולנווג, הצהיר כי חסימת התכנים הפורנוגרפיים תימשך, ותכנים אחרים למבוגרים ימשיכו להיכלל בטמבלר, כמו טקסט, תמונות ווידיאו. בציוץ ברשת שהוא עומד לרכוש הוא הוסיף, כי הוא "מחויב לשמר את הקהילה של טמבלר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים