תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, בחודש מאי בבריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: נטלי גבאי

18/04/2019 14:19
נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, באתגר הטאף מאדר. צילום: פלי הנמר

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זוהי נטלי גבאי, סמנכ"לית שיווק, כנסים ואירועים באנשים ומחשבים.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

נטלי גבאי

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: סמנכ"לית שיווק, כנסים ואירועים באנשים ומחשבים – החברה המיוחדת המנהלת את קהילת ההיי-טק במדיה, באירועים, בכנסים, בפורומים המקצועיים ובעוד מיזמים מעניינים רבים לגיבוש הקהילה. אני מנהלת את השיווק, הפורומים והכנסים בחברה מזה 28 שנים, מובילה ויוזמת את הפעילות עם פלי הנמר וכל צוות החברה המעולה, שחקני הנשמה של אנשים ומחשבים.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים נזקפים לזכותך בשנים האחרונות? בהיבט המקצועי – הובלה וניהול קהילה מכובדת של מקצועני IT בכל התחומים, ניהול תכנים לכנסים המקצועיים, תחרויות, וכן כנסים ואירועי לקוחות – להצלחה עם המקצוענים בעסקים.

בהיבט האישי – אימא לשלושה בנים מקסימים: תום בן ה-30, אדיר בן ה-26 ואיתי, חייל בן 19. אני בת זוג של דני בר כבר 12 שנים.

אני מרגישה שהצלחתי להגשים את החלום להיות אימא מכילה, אשת קריירה מצליחה, אחות, בת וחברה לבן זוגי, עם המון אהבה ואיזון, והכי חשוב – לעשות את אתגר הטאף מאדר בפעם השנייה. הפעם אני עושה אותו עם הבן האמצעי שלי, אדיר, שלומד זו השנה השלישית במכללת אפקה הנדסת מכונות והרים את הכפפה לעשות את האתגר עם אימא.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? מזה 15 שנים אני עושה פילאטיס בהנאה רבה פעמיים בשבוע. במהלך השנים האחרונות אני רצה, רק כי חייבים להיות בכושר בשביל הטאף מאדר, אבל בזמן האחרון אני מתחילה להתאהב בריצה ואולי עוד אמשיך. הספורט האמיתי בחיי כל השנים הוא לגדל ילדים לנהל משפחה מרוקנית גדולה וגאה (טפו, חמסה, בלי עין הרע), וכן לנהל מחלקה גדולה של בנות מאתגרות ומשימות בלי סוף. זה אחלה ספורט, האמינו לי.

תחביבים: בילוי בטיולים בחו"ל, קריאת ספרים ושפות. אני דוברת שש שפות ולומדת נוספות כל הזמן.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? הילדים בעמותת גדולים מהחיים. להבין את הפרויקט, לנהל ולארגן אותו שלוש פעמים ולהשתתף פעם אחת השתתפות פעילה (בדבלין, כשהיה קר מאוד) – זה ממכר, ובמיוחד הסוף המתוק, אחרי הקרח, החשמל והריצה – ועוד למטרה הכי טובה שיש. אפשר להגיד שזה לנצח את הכל.

קבוצת הטאף מאדר למען ילדי גדולים מהחיים ממצה את הרצון לאזן ולהכיל נתינה בסדר היום העמוס מאוד שלנו, להבין שיש דברים נוספים מעבר לעבודה והשגרה שצריך לחשוב עליהם, לעשות משהו למען האחר מבלי לחכות לתמורה (כשכל התמורה היא עצם הנתינה), להכיר את החברים המקסימים בנבחרת, להתרים ולתרום.

מה יגידו במשפחה? בני המשפחה שלי מתרגשים ותומכים, על אחת כמה וכמה כשהמטרה היא לגייס תרומות למען מטרה כה חשובה. בהתחלה הם אמרו לי: מה את צריכה את זה? אבל בהמשך, כשהבן שלי ביקש לעשות השנה אתי את האתגר, הרגשתי גאווה ולמחרת התחלתי להתאמן ברצינות.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עלייך? יש כמה מוטואים שאני מאמינה בהם: אתה יכול להיות יותר טוב כשאתה מעצים את האנשים שלידך, ואהוב את החיים והם יאהבו אותך בחזרה, כל יום שעובר לא חוזר.

אירועים קרובים