תוכן שיווקי

פריזה הטמיעה מערכת בענן לניהול שירותי הווטרינריה באשכול גליל מזרחי

המערכת מאפשרת ניהול כלל פעילויות מערך הווטרינריה ברשויות האשכול ● למנהלים יש אפשרות לעקוב ולנהל תוך שיתוף הווטרינרים הרשותיים, הפרטיים, פקחים, הציבור ודיווח אוטומטי למשרד החקלאות ● עיקר ההשקעה בפיתוחה, שהיקפה נאמד במאות אלפי שקלים, נעשה על ידי פריזה

21/03/2019 11:41
אשכול גליל מזרחי

אשכול גליל מזרחי הינו תאגיד עירוני אזורי שנמצא בצפון מזרח המדינה וכולל את אצבע הגליל, גב ההר והגולן. השירות הווטרינרי האזורי הוקם ומנוהל על ידי האשכול, במטרה לשדרג באופן משמעותי את השירותים הווטרינריים הניתנים לתושבי האזור. זאת נעשה באמצעות מערכת פריזה בענן, שהוטמעה בו באחרונה.

מערכת פריזה

מערכת פריזה

המערכת, פרי פיתוחה של פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות, כוללת תכונות רבות, וביניהן: גישת וטרינרים פרטיים לתשלום ודיווח מהמובייל, ביצוע תשלום אגרות על ידי התושבים דרך אתר הרשות הממומשק למערכת, דיווח אוטומטי של כלביות למאגר השבבים הארצי, ניהול מחירון אגרות על פי כללי משרד החקלאות, ניהול מלאי חיסונים פר וטרינר, שליחת חשבונית קבלה ורישיון חתומים דיגיטלית לתושב במייל, שליחת תזכורות לביצוע חיסונים באופן אוטומטי, ניהול כלביות ותפוסת תאים, ניהול מוקד פניות תושבים, דיווח פקחים על לכידות מהמובייל עם צילומים, יכולת סגירת פנייה מהמובייל, ניהול פיקוח מזון מן החי, הפקת שאלון פיקוח במייל לבית העסק ועוד.

ד"ר רועי דוידסון, מנהל מערך הווטרינריה של אשכול גליל מזרחי. צילום: יח"צ

ד"ר רועי דוידסון, מנהל מערך הווטרינריה של אשכול גליל מזרחי. צילום: יח"צ

לדברי ד"ר רועי דוידסון, מנהל מערך הווטרינריה של האשכול, "לפני הפעלת מערכת פריזה היו לנו שברי יכולות, המצב היה בלתי נסבל. הפתרון המקוון בענן של פריזה אפשר לנו לבצע את כל הפעילות שלנו בצורה איכותית ויעילה, תוך חיסכון רב ושליטה במשאבים, ובכך שיפר את השירות לתושב, מול המשרדים הממשלתיים, מול הגבייה ובכל שלבי התהליך בכל רגע נתון. ללא המערכת היינו מאבדים שליטה".

נורית צור-רבינו, מנכ"לית אשכול גליל מזרחי. צילום: יח"צ

נורית צור-רבינו, מנכ"לית אשכול גליל מזרחי. צילום: יח"צ

נורית צור-רבינו, מנכ"לית האשכול, ציינה כי "היה לנו אתגר רציני – לקחת את שירותי הווטרינריה הרשותיים ולהפכם אזוריים. השירות הרשותי היה לא יעיל ולא כלכלי, והפכנו אותו לשירות אזורי יעיל ונגיש לציבור. האתגרים שעמדו בפנינו היו לנהל יותר טוב את האגף כולו ולנהל את הקשר עם קהלי היעד השונים, וטרינרים פרטיים, משרדי הממשלה והציבור עצמו".

היא אמרה ש-"מערכת פריזה הנה מערכת מידע מודולרית, אונליין, שמגיעה לכולם. היא מאפשרת לתת למשתמשי קצה הרשאות על פי הפעילות שלהם – לדוגמה, וטרינרים פרטיים יכולים לדווח על חיסונים, רישוי של כלב כאשר אנחנו יכולים לדעת בכל רגע אונליין היכן כל כלב נמצא, מה מצבו ומה מצבו הבריאותי. בנוסף, המערכת נותנת מענה לשירות מהשטח, כאשר כל פעולה, חיסון, עיקור או לכידת כלב של וטרינר או פקח שנמצאים בשטח מדווחת בזמן אמת ואנחנו רואים זאת אונליין. הגישה מהשטח מתאפשרת מכל מכשיר".

"בנוסף", ציינה צור-רבינו, "אנחנו משתפים פעולה עם הווטרינרים הפרטיים במרחב שלנו. כל פעולה שהם עושים אצלם במרפאה מדווחת אלינו אונליין ואנחנו מדווחים אוטומטית, עוד באותו היום, מהמערכת ישירות למשרד החקלאות, למאגר השבבים הארצי. המערכת אינה דורשת התקנה אצל הווטרינרים הפרטיים, הם ניגשים עם שם משתמש וסיסמה לאזור האישי שלהם".

"נושא חשוב הוא ניתוח המידע ודיווח ל-18 הרשויות שאיתן אנחנו עובדים", הוסיפה. "אנחנו מעבירים לראשי הרשויות מידע מפורט על מה בדיוק עשינו אצלם, כמה הסגרים, כמה חיסונים, כמה כלבים משוטטים ועוד. אנחנו מעבירים מידע מעודכן באופן אוטומטי יומי למרכז השבבים הארצי ובנוסף מנהלים כלביות".

מערכת פריזה במובייל

מערכת פריזה במובייל

כמו כן, צור-רבינו אמרה כי "אם בעבר תושבים היו נאלצים לגשת למחלקת הגבייה בעירייה על מנת לשלם עבור חיסון לכלב ולגשת לווטרינר לצורך החיסון. כיום המערכת מאפשרת לתושבים לשלם אונליין, בכרטיס אשראי, ולווטרינר לשלם ולדווח על החיסון מהטלפון הנייד, בתהליך שלוקח פחות מדקה. התושבים לא צריכים לזכור מתי נדרש ביצוע חיסון – הם מקבלים מהמערכת תזכורות לביצועו ישירות ב-SMS או במייל. המערכת שפיתחה פריזה עושה לנו המון שכל ונותנת לנו שליטה".

טל כידן, מנכ"ל פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות. צילום: יח"צ

טל כידן, מנכ"ל פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות. צילום: יח"צ

לדברי טל כידן, מנכ"ל פריזה מערכות מידע וטכנולוגיות, "המערכת פותחה באמצעות מחולל מערכות המידע שלנו, ה-SysGenitor, שאחד מיתרונותיו הבולטים הוא הגמישות יוצאת הדופן, שמאפשרת התאמת מערכות מידע בענן בקלות רבה לצורכי כל ארגון. בחירת אשכול הגליל המזרחי במערכת שלנו באה בהמשך לבחירתם של ארגונים רבים אחרים במערכות של פריזה. ההשקעה שלנו במערכת נעשתה מתוך הבנה שנדרש לשוק שירותי הווטרינריה הרשותיים פתרון עדכני, שיאגד את כלל השירותים במקום אחד".

פריזה היא חברת תוכנה ותיקה המתמחה בפתרונות מערכות מידע בענן ובמובייל, שמאפשרים ניהול תהליכים עסקיים וארגוניים שונים ומגוונים תוך שיתוף, על פי הרשאות, של כל עובדי הארגון.

אירועים קרובים