תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards 2018

"שמנו לעצמנו למטרה לספק חוויה מלאה ללקוחות של לקוחותינו"

"מטרתנו היא להוביל את תחום מעורבות הלקוח בישראל", אמרה גבריאלה שלמה, סמנכ"לית המכירות של אלעד מערכות, באירוע מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים

25/02/2019 13:05
גבריאלה שלמה, סמנכ"לית המכירות של אלעד מערכות. צילום: ניב קנטור

אלעד מערכות זכתה בשבעה פרסים על פרויקטים מצטיינים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים. הפרויקטים החשובים שהובילה אלעד, ובגינם היא זכתה, בוצעו בישראכרט, דרך ארץ, המרכז הרפואי שיבא, שלמה סיקסט, משרד החינוך, רשת המרכזים הרפואיים אסותא ובנק דיסקונט.

גבריאלה שלמה, סמנכ"לית המכירות של אלעד, ציינה כי זכיות אלה משקפות את התפיסה החדשה בחברה, ששמה לעצמה למטרה להוביל את תחום מעורבות הלקוח (Customer Engagement) בישראל ולספק חוויה מלאה – של 360 מעלות – עבור הלקוחות שלה.

עוד ציינה שלמה כי "אם בעבר חברות מכרו טכנולוגיה, כיום התפיסה השתנתה. אנחנו, באלעד, חושבים בראש ובראשונה על הצורך של הלקוחות של לקוחותינו, ומנקודה זו מתחילים לפתח ולהתאים את תפיסת הפתרון הטכנולוגי. זאת, במטרה לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחות הקצה. דבר זה משותף ומאפיין את כל אחד מהפרויקטים המשמעותיים בהם זכינו ביחד עם לקוחותינו. כל הפרויקטים שמים את הלקוח במרכז ומתמקדים במתן חוויית שירות אחידה, קלה ורציפה עבור הלקוחות".

במסגרת ראייה זו, אלעד בחרה להתמחות ולהתמקד במספר תחומי פעילות סביב עולמות מעורבות הלקוח: CRM, רב ערוציות (Omni Channel), עיצוב חוויית משתמש (UX/UI),פתרונות דיגיטל מתקדמים וסחר מקוון.

שילובם של כלל תחומי ההתמחות הללו מספק ראיית לקוח הוליסטית ומקיפה של 360 מעלות, ומאפשר ללקוחות החברה להעניק חוויית שרות טובה ויעילה יותר. כל זאת נעשה במטרה מרכזית אחת: לספק מענה בעל ערך מוסף בפתרון מעורבות הלקוח וחוויית לקוח מקצה לקצה, שנוגעת בחיי היום יום של כולנו, כאן ועכשיו.

באלעד מספרים כי כל אחד מהפרויקטים המצטיינים שזכו השנה הציב משימות ואתגרים ייחודיים בדרך להצלחה, וכלל שילוב בין טכנולוגיות, מערכות וממשקים, הפיכת המורכבות הטכנולוגית לשקופה ורציפה, קלה ונוחה עבור הלקוח, ובו זמנית שמירה על היכולת לספק חוויה חדשנית עם אפקט של וואו, שנוגעת בחיי הלקוח ומשפרת את חווית השירות והקשר בינו לבין החברה.

חברה שמתחדשת ומתאימה את עצמה לקצב של הטכנולוגיות

אלעד מערכות, שנוסדה בשנת 1982 על ידי שלמה טירן, ליוותה ומלווה במשך עשרות שנים אלפי פרויקטים טכנולוגיים של הלקוחות הגדולים במשק הישראלי, מתחדשת ומתאימה את עצמה לקצב המשתנה של הטכנולוגיות בשוק. הפרויקטים המצטיינים של לקוחות אלעד שזכו בתחרות מצטייני המחשוב נוגעים במגוון תחומים – החל מקיצור תהליכים בירוקרטיים של הזמנת תורים, וכלה בקבלת שירות מהיר ויעיל יותר, שיספק חוויית לקוח חיובית, ויחזק את הנאמנות והקשר בינו לבין החברה. באלעד מערכות מאמינים שחיבור בין אנשים לטכנולוגיה מהווה בסיס המאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות מתהליך קל ונוח, שמגביר את שביעות הרצון של הלקוחות ומייצר ערך עבור הארגון.

לסיום ציינה שלמה כי אלעד מברכת את לקוחותיה ושותפיה לדרך ומודה להם על ההזדמנות להיות חלק מפרויקטים משמעותיים ופורצי דרך. היא הודתה באופן אישי ללקוחות אלעד שזכו בתחרות:

בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות: המרכז הרפואי על שם שיבא, שלמה סיקסט ובנק דיסקונט.

בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים, Chat Bot: ישראכרט ובית החולים אסותא.

בקטגוריית חדשנות במערכות ליבה: משרד החינוך ודרך ארץ.

אירועים קרובים