תוכן שיווקי

CGS תנהל ותתפעל ערוצי הפצה בישראל עבור אסוס

מדובר בפיילוט עולמי, שבמסגרתו יפעלו אנשי CGS לקידום מוצרי המחשוב של אסוס בכל ערוצי ההפצה שלהם בישראל

30/12/2018 18:37
רע קורנבליט, מנכ"ל אסוס ישראל (משמאל), ועודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל. צילום: יח"צ

CGS ישראל, הסניף המקומי של CGS – ספקית פתרונות מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור-חוץ, תבצע את פעילות ניהול ותפעול ערוצי ההפצה (ה-Channel Enablement) עבור אסוס ישראל, בפיילוט עולמי.

אסוס נמנית על החברות המובילות בעידן הדיגיטלי, ויוצרת מוצרים שעונים באופן מיטבי על הצרכים הטכנולוגיים של בתים ומשרדים. פורטפוליו המוצרים הרחב של החברה כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, מסכים, לוחות אם, כרטיסי מסך, ציוד היקפי ועוד, תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ובעיצוב חדשני ומרהיב. בעשור האחרון דורגה החברה כיצרנית לוחות האם מספר 1 בעולם, עם מכירות של יותר מחצי מיליארד מהם מאז 1989.

החברה מונה יותר מ-16 אלף עובדים בעולם, כולל צוות מחקר ופיתוח של למעלה מ-5,500 מהנדסים. בארץ מדורגת אסוס באופן עקבי כאחת מארבע יצרניות המחשבים המובילות.

לצד חטיבת התמיכה שלה, ותוך ניצול היכולות והתשתיות, פיתחה CGS מגוון פעילויות, ביניהן Channel Enablement – ניהול ותפעול ערוצי הפצה עבור לקוחות בינלאומיים. עתה תספק CGS ישראל שירות זה לאסוס ישראל, כשנציגי CGS יגיעו לחנויות מחשבים שבהן יש נוכחות של אסוס ויקדמו את המוצרים עם בעלי החנויות. זאת, במטרה להגביר את המכירות דרך הערוץ הקמעוני, ולתמרץ את מנהלי החנויות ואת אנשי המכירות לקדם את מכירות מוצרי המחשוב של אסוס.

רע קורנבליט, מנכ"ל אסוס ישראל, אמר כי "אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר שותפויות חדשות ואיכותיות, ואני שמח על שיתוף הפעולה עם CGS, שתסייע לנו בהגברת החשיפה בנקודות המכר ברחבי הארץ".

עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, ציין ש-"זו פעילות ה-Channel Enablement השלישית שלנו בישראל, ואנשינו הוכשרו לכך בהתאם לשיטות ולמתודולוגיית הפעולה של CGS העולמית. מדובר בפעילות ייחודית לנו, שהצלחתה בשוק המקומי תביא להרחבת הפעילות עם הסניף המקומי של אסוס בישראל ובמקומות נוספים ברחבי העולם".

אירועים קרובים